آرشیو خرداد ماه 1400

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

سايبان مغازه كالسكه اي

۴ بازديد

سايبان مغازه كالسكه اي كه هنوز هم مورد علاقه خيلي از افراد است در بسياري از مغازه ها ديده مي شود ، سايبان مغازه كالسكه اي يك راه حل ساده با هزينه كم براي محافظت در برابر آفتاب و باران ارائه مي دهند ،سايبان مغازه كالسكه اي از طيف وسيعي از مدل ها ساخته شده است، هدف اين سايبان اين است كه به شما كمك كند فضاي بيروني را ايجاد كنيد كه بازتاب كاملي از تجارت شما باشد.

سايبان هاي ضد آب همه كاره در رنگ ها ، پارچه ها و طرح هاي مختلف متناسب با كافه ها ، رستوران ها ، فروشگاه ها و انواع مغازه ها موجود هستند. آنها از محو شدن محصولي كه در پنجره ها نمايش داده مي شود محافظت مي كنند و از دماي متوسط داخلي ​​اطمينان مي دهند.

به عبارت ديگر ، آن ها فروشگاه و مغازه شما را به مكاني جذاب و دلپذير براي گذراندن مدتي در داخل تبديل مي كنند. علاوه بر اين ، مي تواند فضاي مناسبي براي تبليغات برند شما باشد. شما مي توانيد آرم ، عناصر گرافيكي ، شماره تلفن و غيره را روي پارچه قرار دهيد .

مزاياي سايبان مغازه كالسكه اي

  1. همه كاره ، قوي و كاربردي

تمام سايبان مغازه كالسكه اي داراي يك قاب آلومينيومي آجدار و پوشش هاي قوي در پارچه اكريليك قوي يا PVC تقويت شده هستند. اين سايبان كلاسيك در خيابان هاي بزرگ ديده مي شوند ، كه مي توانند ثابت باشد يا جمع شود ، يك راه حل همه كاره و مقرون به صرفه براي هر مشاغل است و مي تواند در بيشتر جبهه هاي مغازه ها نصب شود.

  1. پارچه سايبان

پوشش اين سايبان از نوع بوم اكريليك ، از جمله براق ، كشيده ، حالت مرطوب يا PVC تقويت شده در دسترس هستند. آن ها در صدها رنگ و نقش ساده وجود دارند و شما مي توانيد از مارك و خدمات چاپ ما استفاده كنيد تا سايبان كالسكه اي خود را كاملاً مارك بزنيد.

ويژگي پارچه هايي كه بايد در سايبان خود استفاده كنيد به اين شرح است : پارچه اي ضد آب و تميز پذيري آسان با پوشش پرماكلين كه از ساختار برگ لوتوس الهام گرفته شده است. صفحه پوشش اختياري از پارچه در برابر باران محافظت مي كند ، و در هنگام بالا كشيدن پرده از جمع شدن آب در پارچه جلوگيري مي كند. در پارچه هاي مختلف از بوم سنتي و اكريليك گرفته تا منسوجات با روكش PVC به منظور ايجاد حداكثر محافظت در برابر آفتاب و باران پوشاند.

 

 

سايبان مغازه كالسكه اي

 

  1. استفاده از آرم تبليغاتي

ميتوان در اين سايبان نام شركت خود را اضافه كنيد ، يك محصول خاص را تبليغ كنيد يا به سادگي آدرس وب سايت و شماره تلفن خود را در هر سايبان يا پرده برجسته كنيد. با استفاده از اين نوع سايبان ها با برجسته شدن نام و نشان خود ، در جذب مشتري به مغازه خود مشكلي نخواهيد داشت.

خريد سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي يك گزينه سايبان ارزان است كه به طور مكرر در مغازه هاي زيادي ديده مي شود، همچنين ما يكي از بهترين ارائه دهندگان سايبان در ايران هستيم زيرا به ظاهر و همچنين عملكرد آن فكر مي كنيم. در سايبان سايه ، مي دانيم كه هيچ چيزي بدون در نظر گرفتن كيفيت براي هميشه دوام ندارد. بنابراين ، ما خدمات نوسازي را نيز ارائه مي دهيم. ما قادر به بازيابي سايبان شما هستيم و به آن زندگي دوم مي بخشيم.

با خدمات پس از نصب ما ، مطمئن باشيد كه فروشگاه يا مغازه شما هميشه در ميان جمعيت برجسته خواهد بود. چه بخواهيد فضاي بيروني خود را به حداكثر برسانيد و چه فقط يك سايبان مغازه فانتزي براي خود بسازيد ، ما اينجا هستيم تا راه حل ايده آل شما را پيدا كنيم.

 

طراحي سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي از پروفيل آلومينيوم ساخته شده است كه در آن يك درج نايلوني قرار داده مي شود و پوشش به طرز ماهرانه اي روي اين چارچوب منگنه مي شود تا شكل متمايز ربع را به آن بدهد. در واقع شكل اين سايبان مغازه به هيچ وجه محدود به ربع سنتي نيست و مثلث ، جعبه ، نيم دايره و هر نوع شكل ديگر امكان پذير است. تزئينات گرافيكي را مي توان با دست ، با فيلم هاي حساس به فشار و يا حتي در ورق طلاي 24 عيار بسته به بستر استفاده شده و اثر مورد نظر اعمال كرد.

سايبان مغازه كالسكه اي

سفارشي سازي سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي را مي توان براي به حداكثر رساندن مارك تجاري خود سفارشي كرد. سايبان هاي كالسكه اي سفارشي مي توانند ثابت يا جمع شوند. آنچه اغلب مردم در مورد آن ها بيشتر دوست دارند اين واقعيت است كه از نظر اندازه و وزن در بيشتر جبهه هاي فروشگاه استاندارد متناسب هستند. آنها مي توانند روي جعبه هاي كركره اي نصب شوند و براي نيازهاي فضاي بيروني شما مناسب هستند.

همچنين ، قاب آلومينيومي آنودايز شده بدون زنگ ، تضمين مي كند كه سايبان شما براي سال ها كاملاً روي پنجره مغازه شما سايه خواهد انداخت.

  • كارهاي فلزي را مي توان با هر رنگ RAL مطابقت داد.
  • بالانس و مقادير نهايي در بسياري از سبك ها موجود است.
  • مارك مخصوص خود و چاپ الگو در هر مرجع

انواع سايبان مغازه كالسكه اي

سايبان مغازه كالسكه اي در مدل هاي ثابت و تاشو ، با زاويه ي منحني براي پنجره ها ، ويترين فروشگاه ها و موارد ديگر موجود است. و مدل هاي جمع شونده با سيم كشي ، ميل لنگ يا موتور الكتريكي در دسترس هستند. از ميان طيف وسيعي از سبك هاي سنتي يا مدرن يكي را انتخاب كنيد تا جلوي مغازه شما را رونق ببخشد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/stroller-shop-canopy-3

سايبان مغازه برزنتي

۲ بازديد

با نصب سايبان مغازه برزنتي از قسمت جلو مغازه خود نهايت استفاده را ببريد و با طراحي سايبان هاي خود تأثير واقعي را براي برند خود ايجاد كنيد. اين نوع سايبان ها براي كافه ها ، رستوران ها ، بارها ، هتل ها ، فروشگاه ها بسيار مناسب هستند ، و يك فرم تجاري موثر و همچنين پناهگاهي در برابر آب و هوا و محافظت در برابر خورشيد را براي شما فراهم مي كنند.

سايبان مغازه برزنتي با استفاده از موادي براي تنفس ساخته شده كه اجازه عبور هوا از الياف منفرد را مي دهند. برزنت ماده اي مقاوم است كه براي ايجاد لايه اي مقاوم در برابر آب معمولاً به آن يك پوشش مومي داده مي شود.

اين نوع سايبان هاي مغازه مقاومت در برابر آب ، كپك و اشعه ماورا بنفش را نشان مي دهند . آن ها پوششي عالي براي موادي كه در فضاي باز نگهداري مي شوند ، فراهم مي كنند. سايبان مغازه برزنتي تنوع بسياري در رنگ و مدل دارد كه مي توانيد هر كدام كه متناسب با مغازه شما است را انتخاب كنيد.

ويژگي سايبان مغازه برزنتي

شما بايد بدانيد كه به چه منظور سايبان مغازه را تهيه مي كنيد. هنگامي كه هدفتان را بدانيد ، قادر خواهيد بود مشخصات مهم براي آن سايبان را تجزيه و تحليل كنيد. ويژگي هاي سايبان مغازه برزنتي در زير ذكر شده است ، كه ممكن است به شما در انتخاب مناسب بيشتر كمك كند.

  1. مقاوم در برابر آب

اگر مي خواهيد از اموال خود در برابر رطوبت و باران محافظت كنيد ، يك پارچه ضد آب براي سايبان مغازه شما مناسب است. انواع مختلف برزنت هاي مقاوم در برابر آب ، سطح محافظتي متمايز را ايجاد مي كنند ، از مقاومت كم تا كاملا ضد آب متنوع هستند .

  1. استحكام و قدرت

استحكام يك پارچه سايبان مغازه توانايي محكم نگه داشتن پارچه را زماني كه تحت فشار است (زماني كه سايبان باز مي شود) ، تعيين مي كند. البته مقاومت هم به مواد استفاده شده در ساخت و نوع روش بافت پارچه بستگي دارد. برزنت با مقاومت بالا در برابر پارگي و وزش بادهاي شديد مقاومت مي كند.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/canvas-shop-canopy

سايبان مغازه بازويي

۲ بازديد

سايبان مغازه بازويي متشكل از دو بازوي جانبي است كه به كمك آن سايبان جمع و باز مي شود . اين سايبان به شما اين امكان را مي دهد وقتي نمي خواهيد از آن استفاده كنيد آن را جمع كنيد، به طوري كه وقتي باران مي بارد ، منطقه زير آن از آب و هوا محافظت مي شود و در صورت عدم استفاده به راحتي جمع مي شود.

با نسخه سايبان مغازه بازويي، سايبان كاملا بسته شدن و جمع مي شود. اشكال عمده اين نسخه اين است كه خاك و آوار ممكن است در چين ها گير كند. در صورت رخ دادن همچنين چيزي فقط كافي است سايبان را كمي تميز كنيد.

بايد توجه داشته باشيد كه با قرار گرفتن لوازم جانبي برو روي سايبان مغازه بازويي عملكرد آن بهتر مي شود و به تبع نام آن هم تغيير مي كند به عنوان مثال با نصب يك موتور برقي روي سايبان مغازه بازويي عملكرد باز و بسته شدن راحت تري را ارئه مي دهد كه نام آن به برقي تغيير خواهد كرد ، همچنين با نصب تجهيزات كنترل به شما اين امكان را مي دهد تا به وسيله ي ريموت از راه دور سايبان خود را كنترل كنيد در اين صورت به آن سايبان اتوماتيك گفته مي شود .

با مجهز شدن سايبان به سنسور هاي هوشمند كار شما آسان تر مي شود و اصلا نيازي نيست در مواقع شرايط بد آب و هوايي نگران باشيد زيرا اين سنسور ها، اين قابليت را دارند با تغيير شرايط هوايي سايبان را به طور خودكار جمع يا باز كنند، كه به اين نوع سايبان ها، سايبان هوشمند مي گويند. علاوه بر تمامي نكته هايي كه گفته شد ما در ادامه انواع و ويژگي هاي مختلف سايبان مغازه بازويي را براي شما آورده ايم .

سايبان مغازه بازويي

ويژگي سايبان مغازه بازويي

  1. آن ها كاملا جمع مي شوند

در حال حاضر ، ممكن است از نام سايبان مغازه بازويي كاملاً مشخص باشد كه آن ها توانايي هاي زيادي براي جمع كردن سايبان دارند. اگر نور مستقيم آفتاب شما را آزار مي دهد يا ويترين هايي داشته باشيد كه آفتاب باعث آسيب ديدن به آن ها مي شود ، مي توانيد به راحتي سايبان ها را براي پوشش و سايه بكشيد.

شما فقط بايد يك دكمه را فشار دهيد و كنترل سايبان دست شما است. هنگامي كه هوا نامناسب مي شود ، آنها را به راحتي جمع كنيد و چشم انداز زيبايي از مغازه خود داشته باشيد. ببينيد ، به همين راحتي با فشار دادن يك دكمه. برخلاف سايبان هاي ثابت ، اين سايبان مغازه بازويي كاملاً جمع مي شوند هنگام استفاده از آن ها كاملا باز مي شوند بدون آسيب ديدن .

  1. آن ها بسيار با دوام هستند

سايبان مغازه بازويي به دليل ويژگي جمع شدن كامل آن ها ، در مقايسه با نمونه هاي ثابت ، طول عمر بيشتري دارند. سايبان هاي ثابت به دليل سختي هوا آسيب مي بينند. با اين حال سايبان هاي بازويي اين چنين آسيب نمي بيند. بله شما درست اين را متوجه شديد؛

آن ها را مي توان در هواي بد جمع كرد تا از آن ها محافظت شود. علاوه بر اين ، نور شديد خورشيد مي تواند باعث شود پارچه سايبان با گذشت زمان كمرنگ شود ، اما باز هم در سايبان هاي بازويي پارجه در سايبان تا شده و در برابر نور از آن محافظت مي شود . اين تمام چيزي است كه عمر مفيد را به سايبان مي دهد.

  1. آن ها شيك هستند

وقتي نوبت به سبك مي رسد ، سايبان مغازه بازويي چيزي است كه دوست داريد در محل كار خود داشته باشيد. آن ها در رنگ هاي مختلف پارچه اي ، قاب ها و سبك هاي بادوام موجود هستند. پوشش پودر سفيد به طراحي فضاي باز شما مي افزايد. داشتن انتخاب آزاد براي هر رنگ منطبق با مغازه شما و جمع آوري كامل آن براي نمايش بدون مانع مغازه  ، سايبان مغازه بازويي تبديل به شيك ترين موردي مي كند كه مي توانيد براي شغل تجاري خود داشته باشيد.

  1. آن ها چند منظوره هستند

علاوه بر اينكه در فضاي بيروني عالي به نظر مي رسند ، مي توانند به عنوان يك سپر براي مغازه شما نيز باشند. استفاده از سايبان هاي بازويي محدود به پوشاندن پنجره ها و درها نيست ، اما همچنين مي توان از سايبان هاي مدرن براي محافظت از فضاي بيروني ، محافطت از ويترين استفاده كرد.

شما مي توانيد سايبان هاي خارجي داشته باشيد تا سقف مغازه خود را گسترش دهيد ، مخصوصاً وقتي كه نور مستقيم خورشيد در طول روز شما را تحت تأثير قرار مي دهد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/arm-shop-canopy

سايبان مغازه فنري

۳ بازديد

سايبان مغازه فنري يك ساختار عالي براي ايجاد سايه اي انعطاف پذير و شيك است ، زيرا به جاي استفاده از ستون براي بالا نگه داشتن سايبان ، به كمك بازو هاي جانبي كاملا صاف و باز مي شود. اين نوع ساختار سايه يك فضاي بيروني قابل انعطاف را ايجاد مي كند كه يكپارچه از كاربرد و سبك استفاده مي كند.

سايبان مغازه فنري به دليل استفاده راحت بسيار محبوب است، همچنين از اجزاي با كيفيت و پارچه هاي اكريليك مخصوص در فضاي باز ساخته شده اند كه در برابر كپك ، خاك و قارچ مقاومت مي كنند. اگر مي خواهيد در مورد سبك هاي مختلف سايبان هاي فنري بيشتر بدانيد ، حتي ادامه مقاله را بخوانيد .

طراحي سايبان مغازه فنري

سايبان فنري يكي از انواع جديد سايبان مغازه است كه مهمترين نكته در مورد اين سايبان اين است كه قابليت حركت داد. حركت به اين معني كه مي تواند باز و بسته شود چه اين عمل باز و بسته شدن به وسيله ي اهرم با نيروي انساني باشد و چه به وسيله ي موتور برقي كه مي توان روي اين نوع از سايبان ها نصب كرد .

طراحي اين سايبان به اين صورت است كه دو بازوي جانبي در كناره هاي سايبان وجود دارد كه عمل باز وبسته كردن سايبان را به عهده دارند. دقت داشته باشيد كه در برخي جا ها به سايبان فنري ، سايبان بازويي، برقي  يا سايبان موتوري نيز  گفته مي شود . سايبان فنري كارايي متنوعي دارد و به همين دليل در محل هاي عمومي ، تفريحي، تجاري مورد استفاده قرار مي گيرند، در كل تقاضا براي اين نوع سايبان روز به روز افزايش مي يابد.

سايبان مغازه فنري

انواع سايبان مغازه فنري

سايبان فنري برقي

در اين نوع، سايبان با يك موتور برقي كار مي كند كه با لمس يك كليد روي سايبان ، پارچه سايبان باز و بسته مي شود . يك روش ديگر استفاده از سايبان فنري برقي استفاده از ريموت كنترل است كه به شما اين امكان را مي دهد از راه دور سايبان مغازه خود را كنترل كنيد .

سايبان فنري ساده

اين نوع سايبان فقط توسط دو بازو كناري كار مي كند و نساز به اهرمي براي باز و بسته شدن دارد امام همچنان كار كردن با اين سايبان آسان است زيرا نيازي نيست براي جمع و باز شدن پارچه فشار چنداني به اهرام وارد كنيد .

مزاياي سايبان مغازه فنري

  1. قابليت جمع شدن

قابليت جمع شدن سايبان اين امكان را به شما مي دهد تا زماني كه آفتاب كمي مي تابد سايبان را به راحتي جمع كنيد و از نور آفتاب براي گرم كردن فضاي داخلي مغازه خود استفاده كنيد .

  1. بسيار با دوام

اگرچه بسياري از سازه هاي سايبان در اثر آفتاب شديد ايران ، باد و باران آسيب مي بينند ، اما همچنين چيزي در سايبان مغازه فنري وجود نخواهد داشت زيرا در هواي نامناسب مي توانيد به راحتي جمع كنيد. پارچه اكريليك بيروني مورد استفاده در سايبان با گذشت زمان از بين  نخواهد رفت ، همچنين از مغازه و ويترين در برابر تابش خيره كننده ، گرما و اشعه ماورا بنفش محافظت مي كند.

  1. زيبايي

با نصب سايبان مغازه فنري مي توانيد به مفازه خود شيكي و سبكي تازه بدهيد ، همانطور كه مي دانيد اين سايبان ها نياز به هيچ پايه اي براي نگه داشتن ندارند و به راحتي بالاي درب ورود يا ويترين شما نصب مي شوند. تندع در رنگ ها و وجود انواع مدل ها و سبك ها در اين سايبان باعث شده كه با هر معماري و سبكي هماهنگ و ساختاري زيبا را جلوه كنند.

  1. هدف چند منظوره

اين نوع سايبان ها مي توانند با استفاده در تمام طول سال ، براي پوشاندن پنجره ها و درها ، محافظت از فضاي بيروني شما استفاده شوند. چه چيزي مي تواند ايده آل تر از اين باشد؟

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/spring-shop-canopy

روكش سايبان مغازه

۳ بازديد

انتخاب روكش سايبان مغازه يك كار سخت نيست فقط بايد مطمئن شويد كه از روكش سايبان مناسب مورد نياز خود استفاده مي كنيد ، از جمله ويژگي هاي انتخاب مناسب روكش سايبان مغازه : دوام ، مقاومت در برابر آب ، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش و مقاومت در برابر آتش است. اگر قبلاً در جستجوي روكش سايبان بوده ايد ، ممكن است تراكم پارچه را شنيده باشيد.

اين اصطلاحي است كه توليدكنندگان براي ارائه ايده اي از مقاومت به كار مي برند. به بيان ساده ، قاعده كلي هرچه تراكم پارچه روكش سايبان مغازه  بيشتر و سخت تر باشد مقاومت بالاتري دارد. چندين ماده مختلف وجود دارد كه مي توان از آنها براي روكش سايبان مغازه استفاده كرد. در زير خلاصه اي از مزايا و معايب پركاربردترين مطالب آورده شده است.

روكش سايبان مغازه

انواع روكش سايبان مغازه

  1. روكش سايبان مغازه پلي استر

پلي استر متداول ترين ماده در روكش سايبان است زيرا دوام بالايي دارد و مقاوم در آب است. به ياد داشته باشيد كه تراكم پارچه را بررسي كنيد ، هرچه مواد ضخيم تر باشد ، مقاوم تر خواهد بود. وقتي گفته مي شود كه اين ماده در برابر آب مقاوم است نه ضد آب ، به اين معني كه مي تواند آب را براي مدت زمان معيني نگه دارد اما در نهايت آب نفوذ خواهد كرد. اين ماده محافظتي در برابر اشعه ماورا بنفش UV را ايجاد مي كند اما اين محافظت حداقل خواهد بود.

مزايا

  • مقاوم در برابر آب روكش سايبان مغازه

معايب

  •  روكش سايبان مغازه ضد آب نيست
  • محافظت كمي در برابر اشعه ماورا بنفش

 

  1. روكش سايبان مغازه پلي اتيلن

پلي اتيلن به عنوان متداول ترين ماده براي سايبان ها و ساير سازه هاي نيمه دائمي در دسترس خواهد بود. اين دسترسي به اين دليل كه اين ماده در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و براي اطمينان از ضدآب بودن آن تحت نظر قرار مي گيرد. اما اين ماده در قاب هايي مناسب است كه صاف و بدون حركت باشند زيرا در سايبان هايي كه مرتباً باز و بسته مي شوند به سرعت فرسوده مي شوند. به همين دليل است كه اكثر سايبان هاي مغازه از روكش سايبان هاي مقاوم در برابر آب هستند.

مزايا

  • روكش سايبان مغازه مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش

معايب

  • فرسودگي سريع روكش سايبان مغازه
  • مناسب قاب هاي ثابت و بدون حركت

 

  1. روكش سايبان مغازه وينيل

روكش سايبان مغازه وينيل در واقع پارچه اي پلي استر با روكش وينيل هستند. اين مواد كمي سنگين تر از مواد پوشش داده شده با اكريليك هستند، همچنين شفافيت بيشتري دارند و آنها را به گزينه اي مناسب براي سايبان هاي داراي نور پس زمينه و روشن تبديل مي كند. پلي استر با روكش وينيل گزينه مناسبي براي مناطق با رطوبت بالا و پايدار است. پلي استر با روكش وينيل ، كه داراي لايه محافظ نازك تري است ، در برابر نور ماورا بنفش UV و كپك نيز مقاومت مي كند اما در محيط هاي مرطوب از اثر كمتري برخوردار است. پارچه هاي روكش دار وينيل در مقايسه با پارچه هاي اكريليك از سبك و رنگ نسبتاً محدودي برخوردار هستند.

 مزايا

  •  روكش سايبان مغازه ممكن است هزينه كمتري داشته باشد.
  • عايق تر در مقايسه با پارچه تك پوست

معايب

  •  روكش سايبان مغازه به دليل محدوديت در اندازه ورق ، به ساختار بيشتري براي پشتيباني از آن نياز دارد.
  • افزايش گرما روكش سايبان مغازه بيشتر از پارچه تك.
  • عمر مفيد روكش سايبان مغازه  ممكن است كوتاه تر از پارچه هاي اكريليك باشد

 

  1. روكش سايبان مغازه اكريليك

پارچه هاي مصنوعي با پوشش اكريليك طول عمر خيلي طولاني تري از بوم سنتي دارند. شما مي توانيد از بين پارچه هاي 100 درصد اكريليك ، پارچه هاي پلي استر با مخلوط هاي اكريليك و پنبه، پلي استر با پوشش اكريليك پوشانده شده اند ، انتخاب كنيد.

به ياد داشته باشيد پلي استر بدون روكش براي سايبان ها مناسب نيست زيرا به تنهايي در معرض آفتاب مقاومت بالايي ندارند. پارچه هاي سايبان اكريليك و پلي استر معمولاً مات و نسبتاً سنگين هستند. در مناطق با رطوبت بالا به خوبي كار مي كنند و در برابر كپك و آسيب نور ماورا بنفش مقاومت مي كنند.

مزايا

  • با استفاده از مقاومت كششي مي توان اشكال جالبي ايجاد كرد.
  •  روكش سايبان مغازه منعكس كننده اشعه ماورا بنفش است كه باعث كاهش گرما مي شود ، بنابراين بسيار تميز پوشانده مي شود.
  •  روكش سايبان مغازه به طور خاص براي استفاده طولاني مدت به عنوان ساختارهاي دائمي در تمام طول سال طراحي شده است.
  • طيف وسيعي از رنگ موجود است.
  • اختيار در انتقال نور زياد يا كمتر با انتخاب رنگ روشن يا مات 

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/shop-canopy-cover

نصب سايبان مغازه

۲ بازديد

چند دليل اصلي وجود دارد كه نصب سايبان مغازه باعث پيشرفت تجارت شما مي شود ، آيا به دنبال روش هايي براي برجسته سازي تجارت و جذب مشتري بيشتر هستيد؟ همه ما مي دانيم كه برداشت هاي اول به برداشت هاي ماندگار تبديل مي شوند و اين ضرب المثل در مورد تجارت نيز صدق مي كند. طراحي دقيق داده شده به فضاي داخلي مغازه بايد در خارج تكرار شود. .

اين كار بسيار مهم است كه جلوي مغازه يا نماي ساختمان تجاري خود را بتوانيد زيبا كنيد تا جذابيت بازديدكنندگان را افزايش داده و شرايط كار كاركنان را بهبود بخشد. با نصب سايبان مغازه سفارشي مي توانيد به كسب و كار خود رونق ببخشيد. بنابراين ، اگر مي خواهيد مزاياي ديگر نصب سايبان مغازه را بدانيد حتما ادامه مطلب را بخوانيد.

مزاياي نصب سايبان مغازه

  1. جذابيت زيبايي شناسي

افزايش قابل توجه ظاهر يك مغازه اغلب اولين دليلي است كه هنگام بررسي نصب سايبان مغازه به ذهن خطور مي كند. يك سايبان ورودي مغازه كه به خوبي طراحي شده باشد به جذب مشتري و استفاده كامل از فضاي محدود كمك مي كند.

  1. محافظت در برابر عناصر

سايبان هاي مغازه با محافظت از محصولات و مشتريان از عناصر اعم از باراندگي، برف، نور خورشيد ، عملكرد مهمي را ايفا مي كنند. اين امر به ويژه با توجه به ماهيت غير قابل پيش بيني بودن آب و هواي ايران بسيار سودمند است. با نصب سايبان مغازه در هنگامي كه مشتريان در فضاي بيرون هستنتد و باران ناگهاني شروع به باريدن مي كند مشتريان به زير سايبان پناه مي آورند و همچنين در تابش آفتاب سوزان در زير سايبان ساه مي گيرند.

با ايجاد يك سطح خشك در محل ورودي محل كار خود ، مي توانيد راحتي كارمندان و مشتريان خود را تكميل كنيد. اين سايبان ها هنگام بارگيري يا تخليه كالا به عنوان يك پناهگاه نيز عمل مي كنند .

  1. مارك تجاري

با نصب سايبان مغازه مي توانيد پيام مارك خود را به طور موثر به مردم منتقل كنيد. نام تجاري شما چهره شركت شما به جهان است كه به بازار عرضه شده است. يك سايبان مغازه كاملا حرفه اي به شما اطمينان مي دهد كه مي توانيد بهترين راه بيان برند خود را از طريق نشانه هاي گرافيكي و طراحي هاي تجاري باز كنيد.

  1. فضاي كاري قابل استفاده را افزايش دهيد

از يك سايبان مغازه مي توان براي افزايش فضاي قابل استفاده براي تجارت خود استفاده كرد. اين امر به ويژه براي مشاغل مانند هتل ها يا رستوران ها كه فضاي اضافه شده در مقابل ملك مي تواند ارزشمند باشد بسيار حياتي است. همچنين مي تواند به عنوان يك مكان سيگار كشيدن براي مشتريان شما استفاده شود.

نصب سايبان مغازه

  1. محافظت از فضاي داخلي

يكي ديگر از مزاياي كمتر شناخته شده نصب سايبان مغازه ، حفظ فضاي داخلي است كه باعث كاهش محو شدن وسايل داخلي و كالاها مي شود.

براي هر مشاغل ، سايبان ورودي مغازه مي تواند يك ابزار ضروري زيبايي و بازاريابي باشد. با برنامه ريزي پيش رو با كمك طراحان سايبان حرفه اي ، شما قادر خواهيد بود تا سايبان مناسب براي كسب و كار خود را نصب كنيد. براي كمك به شما در نصب سايبان مغازه مناسب براي مشاغل خود ، مي توانيد با نصب كنندگان حرفه اي سايبان كه در تمام زمينه هاي طراحي ، ساخت و نصب سازه هاي روباز مانند تخته هاي چوبي ، سايبان ها و ايوان ها باتجربه هستند ، مشورت كنيد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/install-shop-canopies

انواع سايبان مغازه

۲ بازديد

به سختي مي توانيد يك سايبان مغازه مناسب از انواع سايبان مغازه را پيدا كنيد. آيا شما صاحب يك فروشگاه ، مغازه ، رستوران يا هر تجارت ديگري هستيد؟ هنگام شروع كار و راه اندازي تجارت و كسب و كار خود ، بايد اطمينان حاصل كنيد كه پيشرفت هاي خاصي در ساختمان وجود دارد تا شانس خود را براي كسب درآمد بيشتر افزايش دهيد. يكي از ايده هاي عالي اين است كه سايبان مغازه را انتخاب كنيد.

آن ها مانند پناهگاه هايي در بالاي سر شما هستند كه از شما در برابر نور خورشيد و باران محافظت مي كنند. سايبان مغازه هم بايد زيبا و هم كاربردي باشد. ما يك شركت باتجربه و قابل اعتماد هستيم كه سايبان مغازه و سايبان هايي با كيفيت بالا را براي تجارت شما ارائه مي دهيم و در شركت ما سايبان مناسب براي هر سليقه و سبك معماري وجود دارد. ما در ساخت و طراحي انواع سايبان هاي با كيفيت به شما كمك مي كنيم كه ارزش بيشتري به كسب و كار شما مي بخشد. ما در راهنماي زير انواع مختلف سايبان مغازه را توضيح داده ايم  و نكاتي درباره مشخصه مواد مربوطه و مزايا و معايب آن ارائه داده ايم.

انواع سايبان مغازه

يك ورودي مغازه با طراحي مناسب و با يك سايبان شيك جلوه اي بسيار خاصي از مغازه ايجاد مي كند. اما سايبان نه تنها بايد شخصيت نمايشي مغازه را برجسته كند ، بلكه وظايف عملي را نيز برآورده كند و از مغازه در برابر تأثيرات مختلف آب و هوايي مانند باران ، برف ، يخ زدگي يا نور شديد خورشيد محافظت كند. بنابراين ، مدل هاي مختلفي وجود دارد كه براي استفاده هاي مختلف مناسب هستند.

علاوه بر اين ، سايبان ها از مواد مختلفي ساخته شده اند. با نصب يك سايبان مي توانيد مغازه خود را به ميزان قابل توجهي ارتقا دهيد ، اما اين كه كدام نوع مناسب براي مغازه شما مناسب است خود مسئله اي است كه ما در اين جا انواع سايبان مغازه ها را آورده ايم تا بتوانيد راحت تر تصميم بگيريد .

 سايبان چوبي از انواع سايبان مغازه

در اين نوع سايبان از مواد طبيعي ، و كلاسيك استفاده شده است و متناسب با بسياري از مغازه ها است. به عنوان مثال ، اگر پنجره ها يا درهاي چوبي داريد يا نماي چوبي داريد ، مي توانيد سايبان چوبي را نيز انتخاب كنيد تا به طور هماهنگ با كل محيط مغازه مخلوط شود.

مواد همه كاره اي مانند چوب امكان طراحي هاي مختلف را فراهم مي كند. مي توان آن را به راحتي پردازش كرد ، اما عيب سايبان ساخته شده از چوب اين است كه كمي بيشتر به نگهداري نياز دارد ، زيرا چوب بايد در فواصل منظم در برابر رطوبت محافظت شود ، رنگ شود كه اين كار مي تواند باعث افزايش عمر سايبان شود.

سايبان فولاد ضد زنگ از انواع سايبان مغازه

اين مدل از سايبان ، لبه هاي تميز و ظاهري صاف و براق دارد. وزن آن سنگين تر است ، كه به نوبه خود منجر به پايداري بيشتر در برابر طوفان مي شود. فولاد ضد زنگ جلوه اي مدرن به قسمت ورودي مغازه مي بخشد و در برابر هرگونه آب و هوا مقاومت مي كند و در انواع طرح هاي مختلف موجود هستند.

سايبان آلومينيوم از انواع سايبان مغازه

آلومينيوم ماده اي مدرن براي سايبان ها است. ظاهري با خطوط واضح و ساختاري صاف دارد. همچنين مراقبت از آن بسيار آسان است.

سايبان اكريليك و پلي كربنات از انواع سايبان مغازه

در اين نوع از سايبان مغازه مراقبت از آن بسيار آسان و مقاوم در برابر آب و هوا است بعلاوه قيمت اين نوع سايبان نسبت به بقيه سايبان ها ارزان تر است و مناسب براي اشكال  و معماري هاي مختلف مغازه است. اكريليك شفاف تر از شيشه است و كاملا ضد شكستگي است.

با اين حال ، شيشه هاي اكريليك به راحتي خراشيده مي شوند ، كه به عنوان مثال اگر شاخه هاي درخت روي تاج قرار داشته باشند ، مي تواند يك ضرر باشد. پلي كربنات مانند اكريليك پايدار و بادوام است ، اما فقط حدود 80 درصد نور را از خود عبور مي دهد، همچنين با گذشت زمان كمي فضا را كسل كننده مي كند.

سايبان شيشه اي از انواع سايبان مغازه

سايبان هاي شيشه اي مدرن و ظريف بهترين راه براي زيبا سازي قسمت ورودي مغازه ها هستند اما به هيچ وجه نمي توانيد آن را ارتقا دهيد. اما ، توليد فردي براي اندازه گيري هاي خاص امكان پذير است. سايبان هاي شيشه اي را مي توان بدون هيچ مشكلي متصل كرد ، حتي در شرايط سخت فضا يا يك منطقه كوچك هم مي توان نصب شود. اما نه تنها براي تزئين مغازه مناسب است ، بلكه نور را نيز به خوبي عبور مي دهد تا در جلوي درب ورودي زيبا و روشن باشد و از تأثيرات مربوط به هوا مانند رطوبت محافظت كند. سايبان هاي شيشه اي مدرن ، ظريف ، كاربردي و با كيفيت بالا هستند.

سايبان  مغازه برقي از انواع سايبان مغازه

از سايبان ها مي توان با ميل لنگ يا موتور الكتريكي استفاده كرد . سايبان هاي برقي مجهز به موتور هستند. لوازم جانبي الكتريكي براي عملكرد موتور سايبان ها يا از يك سوئيچ روي سطح يا يك سوئيچ نصب شده با فلش تشكيل شده است. در صورت نياز ، سايبان هاي برقي را مي توان بصورت آنلاين با فرستنده راديويي دستي نيز سفارش داد. در اين نوع سايبان با نصب كنترل خودكار باد و آفتاب به حداكثر راحتي در استفاده از سايبان برقي مي رسيد.

انواع سايبان مغازه

كنترل خود كار باد و خورشيد با عث مي شوند تا به طور خودكار سايبان را جمع يا باز شود. سايبان هاي برقي محافظت قابل توجهي در برابر اشعه هاي مضر آفتاب دارند ، بسته به نوع پارچه ي سايبان ، تا 80٪ از اشعه هاي مضر UV را مي توانند مسدود كنند. وقتي سايبان هاي موتوري كشيده مي شوند ، اشعه خورشيد ديگر به پنجره مغازه آسيب نمي رساند ، و نه تنها مستقيماً زير سايبان برقي بلكه در داخل مغازه نيز خنك است. همانطور كه متوجه شديد با استفاده از سايبان برقي از حداكثر راحتي برخوردار خواهيد شد.

همچنين گزينه هايي براي تركيب سيستم هاي روشنايي LED و همچنين پيشرفت هاي بيشتر با سيستم هاي روشنايي در نماي قسمت جلويي وجود دارد . هيچ چيزي ، جز زيبايي و روشنايي نظر مشتريان را جلب نمي كند.

سايبان مغازه ثابت از انواع سايبان مغازه

با سايبان هاي ثابت هم مي توانيد تبليغات خود را داشته باشيد اما اين سايبان ها به صورت دستي باز و بسته مي شوند و اغلب اين كار به سختي انجام مي شود .

سايبان مغازه جمع شونده از انواع سايبان مغازه

اكثر سايبان هاي مغازه اي بايد جمع شوند و گزينه هايي وجود دارد كه با استفاده از يك بشكه نورد و بازوهاي قابل ارتقا يا يك سايبان از نوع بازوي افتاده در جايي كه پارچه دوباره در آن نورد و باز مي شود ، يك پوشش پارچه اي كشيده و سايبان جمع شده شكل بگيرد . اين نوع سايبان ، نوع سنتي بسيار خاصي از سايبان مغازه  است كه در لندن و ساير شهرها استفاده مي شود و اغلب از آن به عنوان كور مغازه ويكتوريا ياد مي شود.

اشكال مختلف سايبان مغازه

انواع سايبان مغازه در نسخه ها و اشكال مختلفي وجود دارد . اين امر هم ظاهر آن ها و هم كاركرد آن ها را متفاوت مي كند . سايبان هاي گرد ، مسطح و شيرواني از متداول ترين سازه ها هستند.

سايبان گرد از انواع سايبان مغازه 

سايبان هاي گرد بسيار خوش فرم در نظر گرفته مي شوند و نماي هر مغازه را تزئين مي كنند. اين نوع سايبان مغازه سايبان خاصي است، چشم نواز است و مغازه شما را منحصر به فرد مي كند. به لطف شكل منحني ، باران يا برف بلافاصله از كناره ها مي بارد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/shop-canopy

سايبان برقي خودرو

۲ بازديد

انواع سايبان خودرو

دو نوع سايبان براي خودرو وجود دارد، يك سايبان برقي خودرو دو سايبان دستي ، البته دو نوع سايبان ديگر، سايبان بازوي خميده و سايبان بازوي تاب دار نيز وجود دارد، در حال حاضر تقاضاي سايبان بازوي خميده و سايبان بازوي تاب دار نسبتاً زياد نيست و تقاضا براي آن بسيار كم است اما تقاضا براي سايبان برقي خودرو و سايبان هاي دستي خودرو به طور مداوم در حال افزايش است.

سايبان برقي خودرو چگونه كار مي كند؟

سايبان برقي خودرو داراي يك موتور الكتريكي 120 ولت درون لوله با سوئيچ ديواري يا كنترل از راه دور است كه موقعيت سايبان را كنترل مي كند. سنسورهاي نصب شده وجود دارد كه مي توان به گونه اي برنامه ريزي كرد كه در مقابل آفتاب يا باران بيش از حد را باز شود يا به طور خودكار سايبان را باز يا جمع كند.

سايبان برقي خودرو را مي توان با سنسورهايي نصب كرد كه تغيير شرايط آب و هوايي و موقعيت خورشيد را تشخيص مي دهند. حتي اگر در خانه مشغول انجام امور ديگري هستيد يا از خانه دور هستيد ، سنسورها نشان مي دهند كه سايبان ها در معرض باد شديد هستند مي توان تا خورشيد به موقعيت خاصي برسد ، به طور خودكار جمع مي شوند.

در مواقع وزش باد ناگهاني ، سايبان برقي خودرو به سرعت جمع مي شود و با نزديك شدن به انتهاي وزش باد ، به آرامي باز مي شود. اين مهم است زيرا بادهاي شديد مي توانند به سرعت سايبان را بلند يا خراب كنند ، در اين هنگام هم به سايبان و هم به ماشين شما آسيب مي رسانند. با جمع شدن فلز يا پارچه اي كه سايبان از آن تشكيل شده است و محافظت شده و آماده است تا پس از طوفان ، ماشين شما را بپوشاند. برنامه ريزي سنسورها براي تشخيص خورشيد به محافظت ماشين شما و خنك نگه داشتن فضاي داخلي آن كمك مي كند.

اين امر به ويژه در صورتي كه خودرو شما به گونه اي قرار بگيرد كه در تمام يا بيشتر روز در معرض آفتاب كامل باشد ، صادق است.

سايبان برقي خودرو

 

قيمت سايبان برقي خودرو

سايبان برقي خودرو بيشتر به صرفه جويي در انرژي شما كمك مي كند. هزينه اوليه ممكن است بيشتر از هزينه دستي باشد اما بازده طولاني مدت مي تواند صرفه جويي زيادي در مصرف انرژي شما ايجاد كند. با صرف وقت و تلاش كمتري براي باز يا بسته شدن سايبان هاي خودرو ، مي توانيد در وقت خود صرفه جويي كرده و تلاش خود را به ابزارهاي سودمندتر هدايت كنيد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-car-awnings

سايبان چتري

۲ بازديد

سايبان چتري يك وسيله ضروري در فضاي باز است تا شما را از آفتاب سوزان به ويژه در روزهاي گرم تابستان دور كند. با فرا رسيدن بهار و تابستان ، روز به روز بيشتر و در بيرون از خانه كنار سرگرمي يا كنار دريا مي­ گذرانيد. براي اينكه شما و ميهمانان خود را خنك نگه داريد و از آفتاب گرم محافظت كنيد ، داشتن سايه كافي مهم است. چتر­ها به جاي ساخت دائمي تر ، يك راه حل محتاطانه است.

اين راهنما به شما كمك مي كند درك بهتري از سايبان چتري ، سبك ها ، مواد و ويژگي هاي آن­ ها داشته باشيد و همچنين به شما كمك مي­ كند تا عدم قطعيت تصميم خريد شما را از بين ببرد و اطمينان حاصل كنيد كه مي­ توانيد در هواي گرم نيز فضاي آرام داشته باشيد. زماني يك سايبان چتري، خوب و مناسب مي باشد كه مي­تواند در هر فضاي باز خنكي و آرامش شما را فراهم كند. انواع مختلفي از سايبان چتري با توجه به سبك هاي مختلف طراحي و استفاده از موارد مختلف وجود دارد.

براي صاحبان خانه كساني كه قصد سفر يا ايجاد فروشگاهي موقت در يك فضاي باز دارند ، لازم است كه اطلاعاتي را در مورد سايبان چتري بدانند و يك ارائه دهنده سايبان ايده آل را انتخاب كنند. همانطور كه گفتيم در ادامه به معرفي انواع مختلف آن مي­ پردازيم .

سايبان چتري

 

انواع مختلف سايبان چتري

  1. سايبان چتري رو ميزي

سايبان چتري روميزي ممكن است متداول ترين نوع ارائه دهنده سايه باشد. همانطور كه از نام آن پيداست ، اين سايبان اغلب مي ­تواند در سوراخ يك ميز بايستد. اين مدل شبيه چتري بزرگ هستند كه مي ­توانند در دست گرفته شوند.

چتر ميز را مي­ توان در حياط منزل ، بالكن در صورتي كه به اندازه كافي بزرگ باشد ، استفاده كنيد تا افرادي كه براي شام يا نوشيدن دور ميز نشسته اند ، سايه كافي بگيرند و حتي در روزهاي تابستان نيز از روزهاي گرم خود لذت ببرند. اين نوع چترها غالباً پايه مخصوص به خود را دارند تا بتوانند بدون ايجاد فشار روي ميز محكم بايستند.

  1. سايبان چتري كج

در مقايسه با سايبان روميزي ، چتر كج به يك محور گردان اضافه مي­ شود. چتر شيب با يك اتصال اضافي در حدود سه چهارم ارتفاع قطب طراحي شده است تا چتر زاويه ثابت نباشد و بتواند به دور قطب بچرخد. اين نوع چترها انعطاف پذيرتر از چترهاي معمولي هستند زيرا مي­ توانند با چرخش زاويه خود در هنگام حركت خورشيد در طول روز ، تا حد ممكن گرماي سوزان را به سايه تبديل كنند.

استفاده و نصب از آن نيز آسان است. مشابه چتر روميزي ، چتر كج نيز داراي يك پايه نگهدارنده است كه مي­ تواند روي زمين محكم بايستد. فقط با تنظيم شيب چتر ، با حركت خورشيد مي ­تواند زاويه تغيير كند.

  1. سايبان چتري كنسول دار يا خارج از تنظيم

اين نوع سايبان چتري يا چتر افست اساساً داراي يك پايه پشتيباني است كه به اندازه كافي بزرگ و محكم است تا بتواند در كنار آن ثابت بماند. ستون چتر كنسول متفاوت از سايبان چتري روميزي و سايبان چتري كج ، درب كنار سايبان درست در وسط طراحي شده است.

يك بازوي بلند وجود دارد كه مي­ تواند سايبان بزرگ را براي افراد زير چتر نگه دارد. ميزي را مي توانيد براي شام يا نوشيدن زير چتر قرار دهيد ، اما به ميز مورد نياز نيست ، يك ميز چاي كوچك يا چندين صندلي نيز كافي است.

اين نوع چتر سوراخي براي قطب دارد زيرا چتر كنسول دار مي­ تواند در كنار قطب نيز قرار بگيرد بنابراين مي­ تواند منطقه حركت بيشتري را تضمين كند. به دليل نياز به حمايت از بازوي بلندي كه تاج بزرگ را نگه  مي دارد ، چترهاي خارج از دستگاه بسيار سنگين تر و قابل حمل تر از سايرين نيستند. اين نوع سايبان براي شرايط خاص و  سفرهاي كه چندين روز ادامه دار هستند ايده آل است.

  1. سايبان چتري سبك پاپا تيكي

اين نوع سايبان چتري از روكش چمن مصنوعي پلي پروپيلن ساخته شده است كه آن را مانند يك كلبه چمن نشاني مي­ دهد. اين نوع چتر عجيب و غريب است كه مي­تواند نه تنها در حياط خانه استفاده شود ، بلكه براي ساحل و استخر نيز مناسب است.

اگر از آن در ساحل استفاده مي­ كنيد مي­ توانيد آن را در ماسه بچسبانيد. اگر مي­ خواهيد از آن با ميز استفاده كنيد ، به پايه 50 كيلويي احتياج داريد. چتر با مواد چمن طراحي شده است ، هم براي هواي آفتابي و هم براي باد مناسب است. اگر از آن در هواي طوفاني استفاده شود ، پايه 70 كيلويي توصيه مي ­شود.

  1. سايبان چتري بادبان

چترهاي بادبان براي كساني كه بچه دار هستند محبوب است. برخلاف چترهاي سنتي ، چترهاي بادبان به عنوان يك قطعه چتر سه گوش طراحي شده است كه براي نگه داشتن آن به هيچ پايه اي احتياج ندارد اما مي ­تواند آن را به راحتي بالاي يك مجموعه مبلمان يا ميز نصب كرد و حتي مي ­تواند روي درختان بسته شود.

يك مزيت چترهاي بادبان اين است كه به پايه نگهدارنده سنگين و پايه بلند احتياج ندارد ، بنابراين حمل و بسته بندي آن در كيف يا جعبه قابل حمل و راحت تر است.

  1. سايبان چتري تجاري

سايبان چتري تجاري اغلب در هتل ها ، رستوران ها ، كافي شاپ ها و ساير فروشگاه هاي خاص ديده مي­ شوند. اين نوع چتر ايده خوبي است كه نه تنها مي ­تواند محيط را تزئين كند و فروشگاه را براي جلب نظر بيشتر مشتريان خاص تر كند بلكه مي ­توان درب فضاي باز را نيز براي ايجاد فضاي بزرگ­تر و آزادتر قرار داد.

شايد سايبان­ هاي چتري تجاري در يك كاربرد محدود باشند ، اما صاحبان خانه همچنين مي­ توانند از آن­ ها براي استفاده طولاني مدت در خانه استفاده كنند.

  1. سايبان چتري LED خورشيدي

اين سايبان چتري مي ­تواند به همراه ميز مورد استفاده قرار گيرد. برخي از چترهاي خورشيدي مي­ توانند زاويه مناسبي مانند چترهاي كج را تنظيم كنند. چترهاي خورشيدي با چترهاي روميزي شكل و چترهاي كج ، با چراغ هاي LED ولتاژ پايين طراحي شده اند كه مي­ توانند در شب روشنايي ايجاد كنند.

قيمت سايبان چتري

در هنگام خريد سايبان چتري موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد كه به قيمت كلي سايبان ­ها مربوط مي ­شود . همون طور كه طراحي مدرن معماري آنها باعث يك انتقال بي نقص از فضاهاي داخلي به فضاي بيروني است ولي هرچه وزن اين چتر سبك تر باشد بي شك قيمت ها را نيز تحت تاثير قرار مي دهد. علاوه بر اين هر چه سايبان بزرگتر باشد و امكان به كار بردن ميز و مبلمان در آن وجود داشته باشد بر قيمت آن مي افزايد.

سايبان چتري

 

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/umbrella-canopy

سايبان چتري

۲ بازديد

سايبان چتري يك وسيله ضروري در فضاي باز است تا شما را از آفتاب سوزان به ويژه در روزهاي گرم تابستان دور كند. با فرا رسيدن بهار و تابستان ، روز به روز بيشتر و در بيرون از خانه كنار سرگرمي يا كنار دريا مي­ گذرانيد. براي اينكه شما و ميهمانان خود را خنك نگه داريد و از آفتاب گرم محافظت كنيد ، داشتن سايه كافي مهم است. چتر­ها به جاي ساخت دائمي تر ، يك راه حل محتاطانه است.

اين راهنما به شما كمك مي كند درك بهتري از سايبان چتري ، سبك ها ، مواد و ويژگي هاي آن­ ها داشته باشيد و همچنين به شما كمك مي­ كند تا عدم قطعيت تصميم خريد شما را از بين ببرد و اطمينان حاصل كنيد كه مي­ توانيد در هواي گرم نيز فضاي آرام داشته باشيد. زماني يك سايبان چتري، خوب و مناسب مي باشد كه مي­تواند در هر فضاي باز خنكي و آرامش شما را فراهم كند. انواع مختلفي از سايبان چتري با توجه به سبك هاي مختلف طراحي و استفاده از موارد مختلف وجود دارد.

براي صاحبان خانه كساني كه قصد سفر يا ايجاد فروشگاهي موقت در يك فضاي باز دارند ، لازم است كه اطلاعاتي را در مورد سايبان چتري بدانند و يك ارائه دهنده سايبان ايده آل را انتخاب كنند. همانطور كه گفتيم در ادامه به معرفي انواع مختلف آن مي­ پردازيم .

سايبان چتري

 

انواع مختلف سايبان چتري

  1. سايبان چتري رو ميزي

سايبان چتري روميزي ممكن است متداول ترين نوع ارائه دهنده سايه باشد. همانطور كه از نام آن پيداست ، اين سايبان اغلب مي ­تواند در سوراخ يك ميز بايستد. اين مدل شبيه چتري بزرگ هستند كه مي ­توانند در دست گرفته شوند.

چتر ميز را مي­ توان در حياط منزل ، بالكن در صورتي كه به اندازه كافي بزرگ باشد ، استفاده كنيد تا افرادي كه براي شام يا نوشيدن دور ميز نشسته اند ، سايه كافي بگيرند و حتي در روزهاي تابستان نيز از روزهاي گرم خود لذت ببرند. اين نوع چترها غالباً پايه مخصوص به خود را دارند تا بتوانند بدون ايجاد فشار روي ميز محكم بايستند.

  1. سايبان چتري كج

در مقايسه با سايبان روميزي ، چتر كج به يك محور گردان اضافه مي­ شود. چتر شيب با يك اتصال اضافي در حدود سه چهارم ارتفاع قطب طراحي شده است تا چتر زاويه ثابت نباشد و بتواند به دور قطب بچرخد. اين نوع چترها انعطاف پذيرتر از چترهاي معمولي هستند زيرا مي­ توانند با چرخش زاويه خود در هنگام حركت خورشيد در طول روز ، تا حد ممكن گرماي سوزان را به سايه تبديل كنند.

استفاده و نصب از آن نيز آسان است. مشابه چتر روميزي ، چتر كج نيز داراي يك پايه نگهدارنده است كه مي­ تواند روي زمين محكم بايستد. فقط با تنظيم شيب چتر ، با حركت خورشيد مي ­تواند زاويه تغيير كند.

  1. سايبان چتري كنسول دار يا خارج از تنظيم

اين نوع سايبان چتري يا چتر افست اساساً داراي يك پايه پشتيباني است كه به اندازه كافي بزرگ و محكم است تا بتواند در كنار آن ثابت بماند. ستون چتر كنسول متفاوت از سايبان چتري روميزي و سايبان چتري كج ، درب كنار سايبان درست در وسط طراحي شده است.

يك بازوي بلند وجود دارد كه مي­ تواند سايبان بزرگ را براي افراد زير چتر نگه دارد. ميزي را مي توانيد براي شام يا نوشيدن زير چتر قرار دهيد ، اما به ميز مورد نياز نيست ، يك ميز چاي كوچك يا چندين صندلي نيز كافي است.

اين نوع چتر سوراخي براي قطب دارد زيرا چتر كنسول دار مي­ تواند در كنار قطب نيز قرار بگيرد بنابراين مي­ تواند منطقه حركت بيشتري را تضمين كند. به دليل نياز به حمايت از بازوي بلندي كه تاج بزرگ را نگه  مي دارد ، چترهاي خارج از دستگاه بسيار سنگين تر و قابل حمل تر از سايرين نيستند. اين نوع سايبان براي شرايط خاص و  سفرهاي كه چندين روز ادامه دار هستند ايده آل است.

  1. سايبان چتري سبك پاپا تيكي

اين نوع سايبان چتري از روكش چمن مصنوعي پلي پروپيلن ساخته شده است كه آن را مانند يك كلبه چمن نشاني مي­ دهد. اين نوع چتر عجيب و غريب است كه مي­تواند نه تنها در حياط خانه استفاده شود ، بلكه براي ساحل و استخر نيز مناسب است.

اگر از آن در ساحل استفاده مي­ كنيد مي­ توانيد آن را در ماسه بچسبانيد. اگر مي­ خواهيد از آن با ميز استفاده كنيد ، به پايه 50 كيلويي احتياج داريد. چتر با مواد چمن طراحي شده است ، هم براي هواي آفتابي و هم براي باد مناسب است. اگر از آن در هواي طوفاني استفاده شود ، پايه 70 كيلويي توصيه مي ­شود.

  1. سايبان چتري بادبان

چترهاي بادبان براي كساني كه بچه دار هستند محبوب است. برخلاف چترهاي سنتي ، چترهاي بادبان به عنوان يك قطعه چتر سه گوش طراحي شده است كه براي نگه داشتن آن به هيچ پايه اي احتياج ندارد اما مي ­تواند آن را به راحتي بالاي يك مجموعه مبلمان يا ميز نصب كرد و حتي مي ­تواند روي درختان بسته شود.

يك مزيت چترهاي بادبان اين است كه به پايه نگهدارنده سنگين و پايه بلند احتياج ندارد ، بنابراين حمل و بسته بندي آن در كيف يا جعبه قابل حمل و راحت تر است.

  1. سايبان چتري تجاري

سايبان چتري تجاري اغلب در هتل ها ، رستوران ها ، كافي شاپ ها و ساير فروشگاه هاي خاص ديده مي­ شوند. اين نوع چتر ايده خوبي است كه نه تنها مي ­تواند محيط را تزئين كند و فروشگاه را براي جلب نظر بيشتر مشتريان خاص تر كند بلكه مي ­توان درب فضاي باز را نيز براي ايجاد فضاي بزرگ­تر و آزادتر قرار داد.

شايد سايبان­ هاي چتري تجاري در يك كاربرد محدود باشند ، اما صاحبان خانه همچنين مي­ توانند از آن­ ها براي استفاده طولاني مدت در خانه استفاده كنند.

  1. سايبان چتري LED خورشيدي

اين سايبان چتري مي ­تواند به همراه ميز مورد استفاده قرار گيرد. برخي از چترهاي خورشيدي مي­ توانند زاويه مناسبي مانند چترهاي كج را تنظيم كنند. چترهاي خورشيدي با چترهاي روميزي شكل و چترهاي كج ، با چراغ هاي LED ولتاژ پايين طراحي شده اند كه مي­ توانند در شب روشنايي ايجاد كنند.

قيمت سايبان چتري

در هنگام خريد سايبان چتري موارد زيادي وجود دارد كه بايد در نظر داشته باشيد كه به قيمت كلي سايبان ­ها مربوط مي ­شود . همون طور كه طراحي مدرن معماري آنها باعث يك انتقال بي نقص از فضاهاي داخلي به فضاي بيروني است ولي هرچه وزن اين چتر سبك تر باشد بي شك قيمت ها را نيز تحت تاثير قرار مي دهد. علاوه بر اين هر چه سايبان بزرگتر باشد و امكان به كار بردن ميز و مبلمان در آن وجود داشته باشد بر قيمت آن مي افزايد.

سايبان چتري

 

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/umbrella-canopy