آرشیو اردیبهشت ماه 1400

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

سايبان برقي حياط

۴ بازديد

سايبان برقي حياط مشكل باز و بسته كردن سايبان را برطرف مي­ كنند، و باز و بسته شدن آن­ها را به صورت كنترل از راه دور انجام مي شود. كار با سايبان برقي حياط  بسيار راحت و آسان است ، در واقع شما مي توانيد با يك كليك سايبان را كامل باز كنيد و بعد از يك روز كاري آن را سپس دوباره تنها با يك كليك جمع كنيد و اين قابليت باهث راحتي كار با سايبان ها مي شود.

سايبان برقي حياط چطوركار مي­ كنند؟

يك موتور  برقي در داخل لوله پارچه سايه بان نصب شده است ، كه كاملاً پنهان شده است و به فضاي اضافي نياز ندارد و به سايبان سايزي اضافه نمي ­شود. كاركرد و صداي اين موتور به طور كامل در سكوت و با كمترين صدا انجام مي گيرد  بازشدن سايبان هاي حياط فقط سي يا چهل ثانيه طول مي ­كشد و در صورت تمايل مي­توان سايبان را تا حدي از باز شدن متوقف كرد (نيمه باز).

درايوهاي الكتريكي در اندازه هاي مختلف ساخته شده اند ، اندازه مناسب و گشتاور لازم براي سايبان­ هاي بزرگ يا سايبان­ هاي كوچك­تر از حياط در نظر گرفته شده است .  و براي باز و بسته شدن فقط به يك كنترل يا يك سويچ كه در ديوار نصب مي شود و از راه دور يا حتي از طريق گوشي نيز انجام مي گيرد.

آيا سايبان برقي حياط قابل اعتماد هستند؟

در سايبان برقي حياط از موتورهاي بكر و سامفي استفاده مي­شود . مستقر در كلاوس فرانسه ، موتور سامفي الكتريكي لوله اي را اختراع كرد و تا امروز نيز همچنان رهبر بازار است. ريشه آنها به سال 1750 برمي­گردد ، كه همزمان بوده با زماني كه صنعتگران در دره آرو قطعات دقيق را براي ساعت سازهاي همسايه سوئيسي در ژنو ساختند.

در سال 1969، هنگامي كه يك سازنده محلي مي­خواست سايبان خود را برقي تأمين كند ، بنيانگذاران سامفي در پاسخ به  اين طراحي اولين درايو الكتريكي دقيق خود (LS) ،  را پيشنهاد داد و بعد از استفاده در اولين مدل از سايبان برقي  و موفقيتي كه به دست آورد  اين موتورها در سراسر جهان گسترده شد.  بنابراين با توجه به گذشته مطلوبي كه دارند كاملا قابل اعتماد هستند.

مزيت سايبان برقي حياط

ما مي­ دانيم كه سايبان برقي حياط، با استفاده از برقي كم باز مي­ شوند. كمتر در معرض سايش غير ضروري ، فشار يا تغيير آسيب هاي ناخواسته هوا قرار مي­ گيرد. فشار دادن يك دكمه به راحتي و ساده تر از تلاش براي استفاده از دسته هاي لنگ بلند است ، بنابراين همانطور كه واحدهاي الكتريكي راحت تر باز مي ­شوند ، بسته شدن آن­ها هر بار به همان اندازه آسان است.

سايبان برقي حياط مي ­توانند سنسورهاي هوا را همراه خود داشته باشند.  همچنين دستگاه ­هاي الكتريكي كه مي ­توانند به طور خودكار سايبان را در برابر باد شديد ببندند ، يا بعضي از سايبان ها  داراي دستگاه ها و سنسورهاي داخلي هستند كه به طور خودكار دربرابر آفتاب شديد سايبان سايه را پهن و اجرا مي كند. حسگرهاي باد و ساير سنسورها دليلي براي دوام بيشتر سيستم هاي الكتريكي است. اين سايبان برقي حياط يك منطقه بادبان قابل توجه را تشكيل مي ­دهند.

سايبان برقي حياط

انواع سايبان برقي حياط

سايبان برقي مدرن

سايبان برقي حياط مدرن يك  طراحي جمع و جور را با دوام بالا را باهم تركيب مي­ كند. همچنين بازوهاي تاشو قوي آن مي­ توانند در برابر وزش باد مقاومت كنند ، بازوهايي كه كاملاً با زاويه چشمگير 70 درجه قابل تنظيم هستند.

نماي شيشه اي باريك ، به ارتفاع فقط 14 سانتي متر جلوه اي حاص به آن مي دهد، اين سايبان با كيفيت بر روي ديوار بسيار كم حجم به نظر مي ­رسد و همچنين براي نصب براكت هاي ويژه يا براكت هاي يك طبقه­ اي ،­ عالي است. اين نوع داراي اتصالات بازويي ، براي مقاومت با دوام بيشتر ، به علاوه كشش بازوي زنجيره اي و تمام فلز است .

سايبان برقي Eclipse

سايبان برقي حياط Eclipse با كيفيت  عالي ساخته شده تا بتوانند اندازه سايبان را به بيش از 4 متر برساند، اما سايز و قطر پوشش آن فقط 13 سانتي متر است. اين سايبان مي­تواند سايه قابل توجهي را از يك طراحي سبك و جمع و جور ارائه دهد.

اين سايبان حياط با كيفيت بسيار و مقاوم در برابر باد است ، و داراي اتصالات متعددي جهت نصب در  ديواره حياط است. به علاوه بازوهاي آن بسيار مطمئن هستند.

سايبان برقي اليز

سايبان برقي حياط زيبا اليز در بين مشترياني كه به دنبال يك سايه وسيع هستند عالي است. اين ابزار مهندسي باكيفيت دسترسي عالي  از سايه را به اندازه 3.5 متر به سمت بيرون را فراهم مي­كند. در حالي كه از مكانيزم بازوي ايمني كه در برابر باد  مقوم هست نيز استفاده مي كند، و در شرايط آب و هوايي بد نيز بسيار مقاوم است. اليز با كيفيتي عالي ساخته شده است كه دوام بالاي دارد و از لحاظ زيبايي متناسب با هر نما است.

سايبان برقي Ultima

سايبان برقي حياط ماركيزا اولتيما با بسياري از جنبه هاي مهم مانند كيفيت و ساخت بالا ، اندازه سايه زياد و طول عمر بالا را ارائه مي دهد. جعبه كاست محفظه محكم آن متناسب با هر ديواره حياط است ، يك سايبان محكم مقاوم در برابر آب و هوا در تمام شرايط سال است. هنگام بسته شدن ، سيم پيچ پارچه اي آن از هر دو بازو و مكانيزم در داخل يك محفظه داخلي جدا قرار دارد. به علاوه اين سايبان با ساخت با كيفيت بالا و ماندگاري خوبي كه دارد ، قابل اعتماد است و به هر حياط زيبايي ويژه اي مي­دهد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-yard-canopy

سايبان برقي فول باكس

۴ بازديد

سايبان برقي فول باكس كه به آن سايبان هاي كاست يا كاست كامل هم گفته مي شود مي توانند روي ديوار ، سقف يا تيرچه نصب شوند. هنگامي كه سايبان جمع مي شود ، جعبه آلومينيوم ظريف و مقاوم در برابر خوردگي به طور موثري از پوشش و اجزاي مكانيكي در برابر تأثيرات محيطي و همچنين باران ، برف ، طوفان و خاك محافظت مي كند كه تأثير مثبتي بر روي عمر مفيد سايبان دارد سايبان برقي فول باكس ، سايبان هاي باريك جعبه اي با طراحي زيبا هستند.

آن ها به ويژه براي سايه زدن در مناطق كوچكتر و متوسط مانند بالكن و تراس ​​مناسب هستند. طراحي دلپذير جعبه مكعب يا مربع به سايبان اجازه مي دهد تا با معماري اطراف هماهنگ باشد.

ساختار سايبان برقي فول باكس

ساختار زيبا و جذاب و همچنين متنوع بودن طراحي ، سايبان برقي فول باكس را به عنوان ويژگي هاي طراحي اضافي ، در بين معماران و مشتريان محبوب مي كند. بسته به مدل ، سايبان با يك موتور الكتريكي اختياري مي تواند كار كند. چندين نوع كنترل از راه دور و كنترل با سنسورهاي خورشيد و باد براي اتوماسيون در دسترس هستند.

پروفيل هاي انتهايي يك مهر و موم محكم ايجاد مي كند و از پارچه و بازوهاي متصل شده در برابر باران و خاك محافظت مي كند. بنابراين ، مي­توانيد براي يك عمر طولاني از آن استفاده كنيد. دو براكت اجازه مي دهد تا تجهيزات به سرعت و به راحتي بر روي ديوار يا سقف قرار گيرند.

همه مدل ها را مي توان با استفاده از ميل لنگ دستي يا يك درايو برقي استفاده كرد. اين سايبان را مي توان با توجه به نياز شما انتخاب كرد ، بنابراين همچون سايبان هاي ديگر از فضاي خصوصي شما محافظت مي كند. در كنار پارچه اكريليك ضد آب ، از پارچه اي با سوراخ سبك نيز مي توان براي گردش هواي  بيشتر استفاده كرد.

انواع سايبان برقي فول باكس

مربع با طراحي دور

سايبان برقي فول باكس در انتخاب طرح هاي مربع يا گرد موجود است. خطوط واضح طراحي به طور هماهنگ با معماري اطراف سازگار است و همچنين به عنوان يك ويژگي طراحي اضافي چشمگير است.

كاست مكعبي

پارچه و مكانيزم هاي بسته بندي شده به طرح مكعبي است. اين نوع سايبان خطوطي داراي كانتورهاي ساده و مينيماليستي است و به سايبان اجازه مي دهد تا به زيبايي با معماري تركيب شود. به عنوان يك ويژگي خاص ، نور LED در جعبه ادغام شده ، كه منطقه سايه دار را حتي در ساعات شب نيز به يك تجربه دلپذير تبديل مي كند.

اين نوع از سايبان برقي فول باكس به طور موثري از پارچه و بازوهاي اتصالي ، در برابر عناصر و كثيفي محافظت مي كند تا از عمر طولاني اطمينان حاصل كند. موقعيت هاي متغير براكت امكان نصب انعطاف پذير ، ساده و با صرفه جويي در وقت را بر روي ديوار ، زير سقف يا تيرها فراهم مي كند. همچنين اين نوع را مي توان توسط ميل لنگ يا موتور الكتريكي استفاده كرد.

سايبان برقي فول باكس

تفاوت بين كاست كامل ، نيم كاست و سايبان هاي باز چيست؟

زماني كه به دنبال يافتن سايه بان مناسب براي باغ يا پاسيوي خود هستيد، اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه چه تفاوتي بين سايبان برقي فول باكس يا كامل كاست ، نيم كاست و سايبان هاي باز وجود دارد. سايبان ها براي استفاده در سال هاي طولاني طراحي شده اند بنابراين شما بايد مطمئن شويد كه تصميم درستي در نوع انتخاب خود گرفته ايد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-box-full-canopy

سايبان برقي مغازه

۴ بازديد

افراد به دلايل زيادي از سايبان برقي مغازه و سايبان ها براي خرده فروشي ها استفاده مي كنند. سايبان برقي مغازه با ايجاد فضاي مناسب براي مشتريان و ايجاد فضاي دلپذير و محافظت در برابر آفتاب و بارندگي و محافظت از ويترين ­ها و كنترل گرماي تابستان و تابش آفتاب براي استفاده در يك مغازه يا فروشگاه عالي هستند .

سايبان برقي مغازه يك راه حل عالي براي سطح ابتدايي حفاظت از آب و هوا در يك خيابان پرتردد و خيابان­هاي بزرگ كه در آن محافظت در برابر نور خورشيد ضروري است همچنين پناهگاهي در برابر بارندگي براي مشتريان است كه مي توانند از لذت تماشاي ويترين بهره­مند شوند.

مزاياي سايبان برقي مغازه

فناوري سايبان برقي در سال هاي اخير با جهش هايي روبرو شده است و هم اكنون استفاده از آن ساده است ، كنترل آن آسان و مقرون به صرفه است. اما ، اگر هنوز مطمئن نيستيد كه مي توانيد با يك سايبان برقي به جاي  سايبان دستي كار كنيد ، اين پنج مزيت بزرگ سايبان برقي مغازه را در نظر بگيريد.

  1. استفاده آسان

بسيار آسان تر از پيچيدن دسته لنگ است، كنترل برق باعث مي شود باز و بسته شدن سايبان شما بدون توجه به قدرت شما ساده باشد. فقط كافيست يك دكمه روي كنترل از راه دور را فشار دهيد تا سايبان به آرامي ، بي­سر و صدا  و بدون دردسر، باز يا بسته شود. علاوه بر اين ، براي كار با سايبان برقي حتي نيازي نيست كه از سر جاي خود بلند شويد. به راحتي استراحت كنيد و به سيستم موتوري اجازه دهيد تمام كارهاي سخت را انجام دهد.

  1. پارچه سايه بان را صاف نگه داريد

همچنين مي توانيد با دقت بيشتري نسبت به گذشته ، سايبان را باز كنيد. با استفاده از سنسورها اطمينان حاصل مي شود كه سايبان دقيقاً در كشش مناسب جمع مي شود ، سايبان هاي برقي هميشه محكم ، و بسيار مرتب و هستند و هيچ چروكي در چشم ندارند.

  1. جلوگيري از خسارت

اگر مي خواهيد سايه بان خود را براي مدت طولاني به بهترين شكل نگاه داريد ، سيستم هاي برقي و اتوماتيك ضروري هستند. باز و بسته شدن دقيق و كنترل شده سايبان هاي الكتريكي كمك مي كند تا از آسيب ديدن سايبان در اثر باز شدن اجباري با گذشت زمان جلوگيري شود.

سايبان برقي مغازه

سايبان برقي مغازه

  1. كنترل بهينه خورشيد و سايه

اگر مي خواهيد ميزان تابش آفتاب يا سايه بان خود را تنظيم كنيد ، با فشار يك دكمه مي توانيد ارتفاع سايبان برقي را به نقطه شيب دلخواه تغيير دهيد. خواه هوا خيلي گرم باشد و هم به سايه بيشتري احتياج داريد يا مي­خواهيد به فضاي بيرون مغازه بيشتري آفتاب داشته باشد ، چه در داخل و چه در خارج از مغازه ، هميشه با كوچكترين اشاره كنترل كامل را داشته باشيد.

  1. لوازم جانبي سايبان

لوازم جانبي سايبان برقي مغازه به صورت متنوعي در بازار وجود دارد كه مي تواند با خيالي آسوده به سايبان برقي اضافه شود و به شما امكان مي دهد از سايبان خود در هر آب و هوا و زمان و هر روزي بيشترين استفاده را ببريد. وجود مادون قرمز در فضاي باز باعث خنك شدن در يك عصر تابستان مي شوند و ميله هاي سبك سليقه­اي، فضاي رمانتيك و مجللي را به فضاي بيروني مغازه شما اضافه مي كنند.

علاوه بر اين ، مي توان حسگرهاي خورشيد و باد را نصب كرد تا اطمينان حاصل شود كه سايبان شما به طور خودكار جمع مي شود يا بسته به نسيم و دما باز مي شود.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كيليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-shop-canopy

سايبان برقي بالكن

۴ بازديد

سايبان برقي بالكن كه توسط دكمه ديواري (سيم دار) يا از راه دور (گيرنده راديويي كنترل) كنترل مي شود ، نهايت راحتي كاربر را فراهم مي كند. آن ها جايگزيني عالي براي خم كردن سايبان با دست هستند.

تصور كنيد كه بايد در سايبان بالكن خود بچرخيد تا در هنگام بارش شديد باران يا طوفان برف در معرض آن قرار نگيرد. آيا مي خواهيد در يك باران شديد و يا در شدت باد بايستيد و از نظر جسمي ميل لنگ را لنگ بزنيد تا در سايبان بالكن شما بچرخد؟ آن وقت است كه يك سايبان برقي مي تواند مفيد واقع شود و به شما اجازه مي دهد تا سايبان خود را به راحتي بچرخانيد يا بدون نياز به ايستادن در بيرون و مقابله با كار فيزيكي خسته كننده ، سايبان خود را بچرخانيد .

همچنين لازم به ذكر است كه سايبان برقي بالكن تعدادي گزينه اضافي مفيد مانند: سنسورهاي باد يا خورشيد را ارائه مي دهند كه اين ويژگي ها بدان معني است كه شما نگران تغيير شرايط آب و هوايي نخواهيد بود. علاوه بر اين ، حتي مي توانيد لوازم جانبي مجهز به انرژي الكتريكي مانند روشنايي را نيز اضافه كنيد. هميشه مطمئن باشيد كه سايبان شما تميز نگه داشته شده است به خصوص بازوهاي جمع شده تا اطمينان حاصل شود كه بي سر و صدا باز مي شود. همانطور كه معمولاً در مورد وسايل برقي اتفاق مي افتد ، مراقبت از سايبان برقي بالكن شما باعث طول عمر بيشتر مي شود.

نصب سايبان برقي بالكن

بايد به ياد داشته باشيد كه از قبل براي نصب سايبان خود برنامه ريزي كرده و اتصالات مناسب را انتخاب كنيد. شاخه هاي ثابت كننده خود را مطابق با لوازم خانه خود انتخاب كنيد. سايبان برقي بالكن معمولاً در ديوار انتخابي شما نصب مي شوند ، اما مي توانيد آن ها را روي سقف هاي خاصي قرار دهيد به شرطي كه از يك برآمدگي برخوردار باشند، گزينه دوم نيز جذاب تر است.

سرانجام ، اگر در منطقه اي با تابستان گرم زندگي مي كنيد ، از انتخاب پوشش براي بالكن خود كوتاهي نكنيد. پارچه ميكرو سوراخ دار بدون شك بهترين انتخاب براي شماست.

مزاياي سايبان برقي بالكن

سايبان برقي بالكن كمك زيادي به فضاي زندگي شما در فضاي باز مي كنند. اين سايبان ها با اجازه دادن به شما براي لذت بردن از سايه يا آفتاب در هر زمان به شما كمك مي كنند تا بالكن خود را شخصي كنيد تا راحتي بهتري داشته باشيد. اما هميشه اين سوال وجود دارد كه كدام نوع سايبان جمع شونده بهترين است؟ دستي يا برقي ؟ هر دو سايبان بالكن جمع شونده نتيجه يكساني دارند ، اما نصب سايبان برقي بالكن مزاياي قابل توجهي دارد. در ادامه با نگاهي به مزاياي سايبان برقي بدون شك مي­تواني از استفاده از آن لذت بريد .

سايبان برقي بالكن

سايبان برقي بالكن

  1. راحتي

راحتي سايبان برقي بالكن را نمي توان مطابقت داد. با فشار دادن يك دكمه مي توانيد سايبان بالكن خود را باز كرده يا در سطح دلخواه قرار دهيد. در حالي كه دارندگان سايبان هاي بالكن دستي بايد دائماً يك اهرم را لمس كنند تا سايبان خود را در موقعيت مناسب قرار دهند ، فضاهاي زندگي در فضاي باز با سايبان هاي برقي به كار دستي احتياج ندارند. براي تنظيم سايبان برقي بالكن خود حتي مجبور نيستيد از جاي خود بلند شويد. با كنترل از راه دور ، مي توانيد به استراحت ادامه دهيد و با تغيير جهت خورشيد ، سايبان بالكن خود را تنظيم كنيد.

  1. طرح

هنگام بررسي طراحي سايبان هاي بالكن دستي و موتور جمع شده ، تفاوت هاي قابل توجهي بين آنها وجود دارد. سايبان هاي بالكن بايد از نظر زيبايي خوشايند باشند. با سايبان برقي بالكن ، ديگر نيازي به نگاه داشتن ساپورت هاي عمودي زشت يا قاب هاي ايستاده اي نخواهيد داشت كه مي توانند از پايين مانع ديد شما شوند. اين تكيه گاه ها و قاب ها كه در اكثر سايبان هاي بالكن دستي وجود دارد ، نه تنها مانع ديد شما مي شوند بلكه فضاي محدود شما را نيز مسدود مي كنند ، كه در اصل فضاي زندگي شما را محدود مي كند. با سايبان برقي ، مي توانيد مدرن ترين و كاربردي ترين سايبان موجود را داشته باشيد.

  1. شخصي

با استفاده از ويژگي ها و لوازم جانبي ، مي توانيد سايه بان بالكن خود را همزمان با باران ، نور خورشيد يا باد تنظيم كنيد تا هواي دلچسبي را حس كنيد. اين تنظيمات پيشرفته اتوماسيون ،راحتي مديريت سايبان بالكن شما را افزايش مي دهد و همچنين از ايمن بودن سايبان در شرايط بد آب و هوايي اطمينان مي بخشد. اگر خودش به طور پيشفرض بداند چه موقع اين كار را انجام بدهد ، ديگر نگران فراموش شدن غلت خوردن در سايبان بالكن خود نخواهيد بود.

مزاياي سايبان برقي بالكن بسيار بيشتر از سايبان هاي دستي است. با اين نوع سايبان ، مي توانيد مدرن ترين فضاي زندگي در فضاي باز را داشته باشيد كه براي راحتي بيشتر طراحي شده است.

سايبان برقي بالكن

سايبان برقي بالكن

براي مطالعه ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-balcony-canopy

سايبان برقي بالكن

۴ بازديد

سايبان برقي بالكن كه توسط دكمه ديواري (سيم دار) يا از راه دور (گيرنده راديويي كنترل) كنترل مي شود ، نهايت راحتي كاربر را فراهم مي كند. آن ها جايگزيني عالي براي خم كردن سايبان با دست هستند.

تصور كنيد كه بايد در سايبان بالكن خود بچرخيد تا در هنگام بارش شديد باران يا طوفان برف در معرض آن قرار نگيرد. آيا مي خواهيد در يك باران شديد و يا در شدت باد بايستيد و از نظر جسمي ميل لنگ را لنگ بزنيد تا در سايبان بالكن شما بچرخد؟ آن وقت است كه يك سايبان برقي مي تواند مفيد واقع شود و به شما اجازه مي دهد تا سايبان خود را به راحتي بچرخانيد يا بدون نياز به ايستادن در بيرون و مقابله با كار فيزيكي خسته كننده ، سايبان خود را بچرخانيد .

همچنين لازم به ذكر است كه سايبان برقي بالكن تعدادي گزينه اضافي مفيد مانند: سنسورهاي باد يا خورشيد را ارائه مي دهند كه اين ويژگي ها بدان معني است كه شما نگران تغيير شرايط آب و هوايي نخواهيد بود. علاوه بر اين ، حتي مي توانيد لوازم جانبي مجهز به انرژي الكتريكي مانند روشنايي را نيز اضافه كنيد. هميشه مطمئن باشيد كه سايبان شما تميز نگه داشته شده است به خصوص بازوهاي جمع شده تا اطمينان حاصل شود كه بي سر و صدا باز مي شود. همانطور كه معمولاً در مورد وسايل برقي اتفاق مي افتد ، مراقبت از سايبان برقي بالكن شما باعث طول عمر بيشتر مي شود.

نصب سايبان برقي بالكن

بايد به ياد داشته باشيد كه از قبل براي نصب سايبان خود برنامه ريزي كرده و اتصالات مناسب را انتخاب كنيد. شاخه هاي ثابت كننده خود را مطابق با لوازم خانه خود انتخاب كنيد. سايبان برقي بالكن معمولاً در ديوار انتخابي شما نصب مي شوند ، اما مي توانيد آن ها را روي سقف هاي خاصي قرار دهيد به شرطي كه از يك برآمدگي برخوردار باشند، گزينه دوم نيز جذاب تر است.

سرانجام ، اگر در منطقه اي با تابستان گرم زندگي مي كنيد ، از انتخاب پوشش براي بالكن خود كوتاهي نكنيد. پارچه ميكرو سوراخ دار بدون شك بهترين انتخاب براي شماست.

مزاياي سايبان برقي بالكن

سايبان برقي بالكن كمك زيادي به فضاي زندگي شما در فضاي باز مي كنند. اين سايبان ها با اجازه دادن به شما براي لذت بردن از سايه يا آفتاب در هر زمان به شما كمك مي كنند تا بالكن خود را شخصي كنيد تا راحتي بهتري داشته باشيد. اما هميشه اين سوال وجود دارد كه كدام نوع سايبان جمع شونده بهترين است؟ دستي يا برقي ؟ هر دو سايبان بالكن جمع شونده نتيجه يكساني دارند ، اما نصب سايبان برقي بالكن مزاياي قابل توجهي دارد. در ادامه با نگاهي به مزاياي سايبان برقي بدون شك مي­تواني از استفاده از آن لذت بريد .

سايبان برقي بالكن

سايبان برقي بالكن

  1. راحتي

راحتي سايبان برقي بالكن را نمي توان مطابقت داد. با فشار دادن يك دكمه مي توانيد سايبان بالكن خود را باز كرده يا در سطح دلخواه قرار دهيد. در حالي كه دارندگان سايبان هاي بالكن دستي بايد دائماً يك اهرم را لمس كنند تا سايبان خود را در موقعيت مناسب قرار دهند ، فضاهاي زندگي در فضاي باز با سايبان هاي برقي به كار دستي احتياج ندارند. براي تنظيم سايبان برقي بالكن خود حتي مجبور نيستيد از جاي خود بلند شويد. با كنترل از راه دور ، مي توانيد به استراحت ادامه دهيد و با تغيير جهت خورشيد ، سايبان بالكن خود را تنظيم كنيد.

  1. طرح

هنگام بررسي طراحي سايبان هاي بالكن دستي و موتور جمع شده ، تفاوت هاي قابل توجهي بين آنها وجود دارد. سايبان هاي بالكن بايد از نظر زيبايي خوشايند باشند. با سايبان برقي بالكن ، ديگر نيازي به نگاه داشتن ساپورت هاي عمودي زشت يا قاب هاي ايستاده اي نخواهيد داشت كه مي توانند از پايين مانع ديد شما شوند. اين تكيه گاه ها و قاب ها كه در اكثر سايبان هاي بالكن دستي وجود دارد ، نه تنها مانع ديد شما مي شوند بلكه فضاي محدود شما را نيز مسدود مي كنند ، كه در اصل فضاي زندگي شما را محدود مي كند. با سايبان برقي ، مي توانيد مدرن ترين و كاربردي ترين سايبان موجود را داشته باشيد.

  1. شخصي

با استفاده از ويژگي ها و لوازم جانبي ، مي توانيد سايه بان بالكن خود را همزمان با باران ، نور خورشيد يا باد تنظيم كنيد تا هواي دلچسبي را حس كنيد. اين تنظيمات پيشرفته اتوماسيون ،راحتي مديريت سايبان بالكن شما را افزايش مي دهد و همچنين از ايمن بودن سايبان در شرايط بد آب و هوايي اطمينان مي بخشد. اگر خودش به طور پيشفرض بداند چه موقع اين كار را انجام بدهد ، ديگر نگران فراموش شدن غلت خوردن در سايبان بالكن خود نخواهيد بود.

مزاياي سايبان برقي بالكن بسيار بيشتر از سايبان هاي دستي است. با اين نوع سايبان ، مي توانيد مدرن ترين فضاي زندگي در فضاي باز را داشته باشيد كه براي راحتي بيشتر طراحي شده است.

سايبان برقي بالكن

سايبان برقي بالكن

براي مطالعه ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-balcony-canopy

سايبان ماشين

۴ بازديد

فوايد سايبان ماشين

سايبان ماشين نه تنها هنگام نگهداري ماشين در محل زندگي به شما ، يا حتي كارمندان در محل كار آرامش خاطر مي­بخشند، بلكه بسيار شيك به نظر مي رسند ، سايبان ماشين از افراد در برابر شرايط بد آب و هوايي محافظت نمي­كند و از يخ زدگي شيشه جلوگيري نمي­كند ، اما در واقع به عنوان يك سپر در برابر اشعه هاي مضر خورشيد عمل مي­كند. در اصل پارچه سايبان اتومبيل ها با ژل پوشانده شده است كه باعث كاهش قرار گرفتن در معرض نور ماورا بنفش مي­ شود و از آسيب رسيدن نور خورشيد به رنگ خودرو جلوگيري مي­ كند.

نگهداري و تعمير سايبان ماشين

نگهداري سايبان ماشين مهم است و بايد در فواصل منظم سايبان چك شود. اگر در حين بررسي سايبان خرابي كشف شود ، بايد فوراً آن را برطرف كنيد. به عنوان مثال ، يك سوراخ در پوشش با استفاده از يك چسب و پيچ مخصوص PVC قابل ترميم است. با مجموعه تعميرات ، مي توانيد سريع سوراخ هاي پاره شده را جايگزين كنيد، تا برزنت بتواند دوباره به صورت مطلوب بر روي قاب فلزي محكم شود.

سايبان ماشين در حياط خانه

سايبان ماشين قابل حمل و چند منظوره در حياط خانه ، براي انواع وسايل نقليه در دسترس هستند، مانند موتور سيكلت ، اتومبيل ، كاميون ، قايق و غيره. از بين محصولات مختلف مي توانيد انتخاب كنيد. از گاراژهاي قابل حمل را شروع گرفته ، تا پناهگاه هاي جمع و جور و بادوام براي موتور يا سوله هاي نگهداري وسايل نقليه سنگين همه انواع سايبان ها وجود دارد و با نصبي آسان از آسيب رسيدن به اتومبيل و وسيله نقليه شما جلوگيري مي كند.

ابعاد سايبان ماشين

سايبان ماشين قابل حمل وجود دارد ، ممكن است بگوييد وسيله نقليه موقت ، پناهگاه ماشين يا ذخيره سازي هم وجو دارد ، اما در پايان به شما بستگي كه از كدام يك از آن ها استفاده مي كنيد. از اين پناهگاه ها بيشتر به عنوان جايگزين ارزان قيمت براي سايبان وسايل نقليه استفاده مي شود.

طيف وسيعي از سايبان ماشين ، از جمله سوله هاي كوچك از1.6×2.4 متر ، تا اتومبيل هاي با عرض 3.3-4 متر ، تا سايبان هاي بزرگ نگهداري ماشين 8×36 m وجود دارد كه مي توانيد انتخاب كنيد. علاوه بر ارتفاع استاندارد ديوار 2 متر ، سايبان هاي نگهداري با ارتفاع ديوار تا 4 متر نيز موجود است. اين بدان معني است كه شما هميشه گاراژ مناسبي براي موتور، ماشين ، وانت ، كاميون يا قايق خود پيدا خواهيد كرد.

سايبان ماشين دائمي

سايبان ماشين دائمي

ساخت سايبان ماشين

سايبان ماشين قابل حمل با كيفيت بالا براي استفاده در طول سال طراحي شده اند ، 100٪ ضد آب هستند و در برابر خوردگي مقاوم هستند. آن ها محافظت از اشعه ماورا بنفش قوي و پايداري فوق العاده را فراهم مي كنند، برخي از سايبان ماشين با كمي باد داراي مجوز مهندسي وجود دارند.

استفاده از سايبان سنگين به عنوان گاراژ به ويژه در صورت نياز به سايباني قابل حمل براي نگهداري در ماشين فضاي باز داريد يا اگر فقط گاهي به پناهگاه احتياج داريد، بسيار مفيد است. گاراژها مي توانند در مدت زمان كوتاهي راه اندازي و برچيده شوند و به راحتي نگهداري شوند ، زيرا در صورت عدم استفاده به فضاي كمي نياز داريد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/car-canopy

چتر سايبان تبليغاتي

۴ بازديد

چتر سايبان تبليغاتي  به عنوان يك هديه تبليغاتي براي شركت ­ها به طور ايده آل مورد پسند قرار مي­ گيرد. اين كالاهاي تبليغاتي كه به فراواني ديده مي­ شوند ارزان قيمت نيستند ، هرچند چترها مفيد هستند ولي قيمت بالايي دارند و اغلب هزينه­ هاي چاپ روي آن هم گران مي­ شود. در شهرهايي كه بارندگي هاي زيادي دارند ، سايبان چتر تبليغاتي ابزار خوبي براي تبليغات نام تجاري شما است.

چتر­هاي تبليغاتي كوچكي هم وجود دارد كه افراد از آن­ ها براي ايجاد سايه يا جلوگيري از خيس شدن زير باران استفاده مي ­كنند، از آنجا كه اين چترها فقط در فصل بارندگي استفاده بيشتري مي ­شود، و تابستان ­ها فقط در كمد لباس خواهند بود. به عنوان تبليغات براي يك مارك تجاري ، هديه دادن اين چترها بايد با توجه به موقعيت آب و هوا باشد.

انواع چتر سايبان تبليغاتي

  1. چترهاي تبليغاتي باغچه

سايبان چتر تبليغاتي باغچه قابل حمل ، و ثابت يا نيمه ثابت هستند. و مي توان از آن ها در باغ و فضاي سبز به علاوه بازار يابي به عنوان محافظ در برابر آفتاب استفاده كرد. مي توانيد آن ها به  فروشندگان خياباني در سواحل اجاره دهيد.

كاربرد در فضاي باز با مناطقي نزديك به قطر 10 متر براي جا دادن آن ها كافي است. قطر آنها 8 متر و وزن آنها حدود 30 كيلوگرم است. لوله هاي آن به اندازه كافي قوي هستند تا وزن ايستاده را تحمل كنند و چتر ها همراه با پوشش پودر هستند.

  • چتر تبليغاتي تاشو

چتر سايبان تبليغاتي تاشو با قطر 3 متر است. در اين نوع  چتر 4 پنل وجود دارد و چاپ ديجيتال بر روي هر چهار پنل قابل انجام است. چاپ ها لبه به لبه است و هيچ محدوديتي در رنگ وجود ندارد. آن ها داراي پايه آهني مي باشند كه به عنوان پايه قاب با قطر 1 سانتي متر قطب نيز شناخته مي شوند.

چترهاي تاشو داراي مواد ضدآب هستند كه به پلي استر معروف هستند. اين نوع از محبوب ترين چتر سايبان تبليغاتي است كه توسط شركت­ ها براي تبليغات تجاري استفاده مي شود.

  1. ميز تبليغاتي با چتر

ميزهاي چاپي تبليغاتي، با چاپ در 3 طرف پايه وجود دارد كه چتر در بالاي جدول تبليغاتي قرار داده مي شود كه البته قرار دادن آن اختياري است. توصيه مي شود كه چاپ ديجيتالي روي آن همان تم و آثار هنري را داشته باشيد كه روي ميز تبليغات وجود دارد.

چتر سايبان تبليغاتي

چتر سايبان تبليغاتي

  1. چتر تبليغاتي گلف

چتر گلف تبليغاتي روشي مشابه باغچه است اما قطر آن كمتر است. قطر آن 4 متر است كه براي غرفه هاي كوچك يا بالاي نمايشگر ايده آل است و براي استفاده در ساحل توصيه نمي شود.

  1. چتر فروشنده كنار جاده

بسيار معمول است كه چتر سايبان تبليغاتي با دكه هاي كنار جاده مانند دكه چاي ، پيشخوان تنقلات ، فروشندگان ميوه و غيره ديده شود. اين ها به عنوان يك ابزار تجاري خوب براي شركت ها عمل مي كنند و سود زيادي براي اين فروشندگان در برابر باران و آفتاب دارند.

اين نوع تبليغات را مي توانيد به وفور در شهرهايي كه شركت ها تجاري بسياري دارند مشاهده كنيد. اين نوع از چتر سايبان تبليغاتي را به قطر 25 متر مي توان تهيه كرد.

  1. چتر سنتي شيك

اين نوع از چتر ها شكل شيك و نوع برش متفاوتي دارند. حتي در برخي از تبليغ فيلم ها و تبليغات شخصيت هاي كارتوني ، خانه هاي سينمايي از آنها براي جلب توجه مشتريان به برند استفاده شده است. آن ها همچنين مي­ توانند در قالب طراحي سنتي شيك براي همه اندازه ها ، ديده شوند.

  1. چترهاي چاپي روي صفحه

چاپ صفحه جايگزيني براي چاپ ديجيتال است. وقتي بايد فقط آرم با يك يا دو رنگ ، يا متني را چاپ كنيد ، مي توانيد از چاپ صفحه استفاده كنيد. انتخاب چاپگرهاي خوب روي صفحه مهم است زيرا نبايد در بارندگي ها رنگ و جلوه خود را از دست بدهند.

همچنين مي توانيد چتر را مطابق ميل خود تهيه كنيد كه مي تواند در رنگ و اندازه هاي مختلف باشد و بعداً مي توانيد روي آن چاپ كنيد. و همچنين مي توانيد قيمت چاپ روي صفحه را بررسي كنيد.

مزاياي چتر سايبان تبليغاتي

چتر سايبان تبليغاتي يكي از محبوب ترين و پركاربردترين محصولات سفارشي در بازاريابي هستند به خصوص هنگامي كه شركت ها نياز دارند پيام خود را با خيالي آسوده به مشتريان برسانند.

تا به حال فكر كرده ايد كه چه چيزي باعث مي شود چترهاي چاپي در كالاهاي تبليغاتي به چنين انتخابي داغ تبديل شوند. در اينجا برخي از مزاياي محبوبيت چتر سايبان تبليغاتي آورده شده است.

براي مطالعه ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/advertising-umbrella

سايبان حياط

۵ بازديد

سايبان حياط هر خانه ­اي علاوه بر حفظ فضاي درخشان و تهويه هوا ، مناسب براي مهماني هاي شام يا استراحت پس از يك روز طولاني كار است. در تابستان­ ها بسياري از افراد براي استفاده از اين هواي زيبا و آفتابي سعي در طراحي فضايي براي تامين سايه هستند.

با اين حال يكي از گزينه هاي عالي براي تغيير شكل و ظاهر حياط خود ، افزودن سايبان شيك است. جستجوي يك سايبان حياط مناسب براي خانه شما ممكن است گيج كننده باشد ، اما ما چندين نوع سايبان حياط مختلف را به شما معرفي مي­ كنيم تا بهترين انتخاب را داشته باشيد. در رايج ترين انواع سايبان­ هاي مسكوني نگاهي بيندازيد و در زير تصميم بگيريد كه كدام يك مناسب ترين براي نياز شماست.

فوايد سايبان حياط

افزودن سايبان به حياط خود به ايجاد فضاي زيبا براي زندگي كمك مي­ كند تا بتوانيد آرامش بيشتري داشته باشيد و از هواي آفتابي بيشتر لذت ببريد ، به ويژه هنگامي كه بيرون هوا بسيار گرم است. همچنين سايه و سرپناهي را براي كودكان كوچك فراهم مي كند ، به آن­ ها امكان مي ­دهد با خيال راحت در خارج از خانه بازي كنند بدون اينكه ساعت­ ها در معرض مستقيم اشعه UV مضر قرار بگيرند.

سايبان حياط زيبا ، شيك است و مي ­تواند ارزش خانه شما را در بازار افزايش دهد ، به ويژه براي خريداراني كه قدر فضاي بيروني را مي­ دانند و به دنبال خانه هايي هستند كه چنين ارزش افزوده اي به آن­ ها ارائه دهد. از آنجا كه بيشتر گرما و سرما از طريق پنجره هاي خانه شما حاصل مي­ شود ، داشتن يك سايبان حياط شما مانعي در مقابل پنجره هاي شما ايجاد مي­ كند و باعث جلوگيري از ورود نور مضر خورشيد به اتاق شما مي ­شود.

انواع سايبان حياط

وقتي نوبت به تامين سايه براي حياط شما مي ­رسد ، سه نوع سايبان حياط وجود دارد كه مي ­توانيد از بين آن­ ها هر كدام را با نياز شما منطبق است مي توانيد انتخاب كنيد ، و در پارچه ها ، الگوها و رنگ هاي مختلف موجود هستند  كه به شما كمك مي كند فضاي بيروني منحصر به فردي ايجاد كنيد.

براي ديدن ادامه مطالب در لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/yard-canopy

سايه بان تبليغاتي

۴ بازديد

اگر به دنبال يك راه حل ، براي نمايش منحصر به فرد برند شركت خود هستيد ، سايه بان تبليغاتي راهي عالي براي به نمايش گذاشتن نام تجاري مي باشد ، ويترين فروشگاه شما همان چيزي است كه مشتريان به خاطر مي­سپارند و سايه بان تبليغاتي مي تواند به افزايش مشتريان كمك كند. به مشتريان خود طرحي بدهيد تا شما را به خاطر بسپارند و بلافاصله فروشگاه شما را بشناسند. در ادامه به مزاياي استفاده از سايه بان تبليغاتي مي­پردازيم.

سايبان هاي تبليغاتي مزاياي بسياري دارند از جمله :

  • تبليغات يكپارچه موثر
  • كاهش هزينه هاي انرژي
  • محافظت در برابر آفتاب و هوا
  • يك نوع طراحي
  • ديد بهتر

مزاياي سايه بان تبليغاتي

هنگامي كه مشاغلي را اداره مي كنيد ، ممكن است اين اختيار را داشته باشيد كه بتوانيد ساختماني را كه در آن فعاليت مي كنيد ، به مالكيت بگيريد يا مجبور باشيد فضاي ديگري را براي پست هاي ديگر در نظر كنيد. در هر صورت، شما مي خواهيد راه هايي براي بهتر كردن تجارت خود پيدا كنيد و احتمالاً به دنبال راه هايي براي افزايش فضاي فيزيكي كسب و كار خود هستيد. سايه بان تبليغاتي مي تواند به هر فضاي كاري افزوده و سرمايه گذاري بسيار ارزشمندي باشد. در اينجا پنج مزيت داشتن يك سايبان تبليغاتي آورده شده است.

1.تبليغات بهبود يافته با سايه بان تبليغاتي

سايه بان تبليغات از ساختمان بيرون زده و مي تواند دو برابر فضاي تبليغاتي ايجاد كند. سايبان هاي منحصر به فرد با مارك تجاري روي آنها باعث ديده شدن كسب و كار شما و خاطره انگيز شدن آن براي كساني كه در آن جا هستند مي شود. بعلاوه ، اگر كسب و كار شما در منطقه تنها كاسبي است كه در آن سايه بان تجاري قرار دارد، مطمئناً توجه مردم را به خود جلب خواهد كرد.

2.افزايش فضاي قابل استفاده

افزايش فضاي قابل استفاده به ويژه اگر تجارت شما رستوران يا كافه باشد و حتي در دوره رعايت فاصله فيزيكي از اهميت بيشتري برخوردار است . با سايه بان تبليغات در فضاي خارجي محل كار خود مي توانيد فضاي نشيمن در فضاي باز ايجاد كنيد تا مشتريان بتوانند از آن لذت ببرند. اگر مشتريان شما بخواهند بيرون بمانند ، سايبان محافظتي در برابر آفتاب و باران را براي آنان ايجاد مي كند.

 

سايه بان تبليغاتي

سايه بان تبليغاتي

3.افزايش ديد با سايه بان تبليغات

مشاغلي كه در قسمت جلويي آن سايه بان تبليغات منحصر به فرد يا رنگارنگي وجود دارد هميشه در ذهن مردم باقي خواهد ماند. خواه نام كسب و كار شما را به خاطر بسپارند يا نه ، آن ها به ياد مي آورند كه شكل و طراحي آن چگونه بوده است. با دادن طرحي منحصر به فرد براي يادآوري به مشتريان ، آن ها مي توانند شما را به دوستان خود پيشنهاد دهند و تجارت بيشتري را در اين زمينه انجام دهند.

4.محافظت از ويترين در برابر عناصر

آيا در جلوي مغازه خود يك پنجره بزرگ داريد كه براي نمايش محصول شما مناسب است ، اما نگران خراب شدن آن توسط آفتاب هستيد؟ قرار دادن سايه بان بر روي ويترين محل كسب و كار شما مي تواند به محافظت در برابر اشعه هاي مضر خورشيد كمك كند ، بنابراين مي توانيد سايه بان تبليغات زيبايي را كه آرزو داشته ايد تنظيم كنيد.

بعلاوه ، هنگامي كه هوا در زمستان  سرد مي شود ، سايبان از ميزان برف و برف گرفتگي در مقابل كسب و كار شما مي كاهد. به نوبه خود ، مقدار برف و نمك پياده رو را كه هنگام ورود مشتري به فروشگاه شما كشيده مي­شود، به حداقل مي رساند. هرچه برف كمتري به فروشگاه شما وارد شود ، اطراف آن بهتر و تميزتر به نظر مي رسد.

5.در هزينه هاي كمكي صرفه جويي كنيد.

اگر هزينه آب و برق را براي فضايي كه براي تجارت خود استفاده مي كنيد زياد پرداخت كنيد ، استفاده از سايه بان تبليغات براي شما يك معامله بزرگ است، اگر مغازه شما در معرض آفتاب زيادي قرار دارد ، داشتن يك سايبان در جلوي آن مي تواند به كاهش گرماي وارد شده در طول روز كمك كند. گرماي كمتري كه وارد مي شود به معناي كمتر خنك شدن هواي داخل است. علاوه بر اين ، مي توانيد بر روي يك سايبان جمع شونده سرمايه گذاري كنيد تا بتوانيد از مزاياي آفتاب در زمستان بهره مند شويد و فروشگاه خود را به طور طبيعي گرم كنيد.

براي مطالعه ادامه مطالب در لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/promotional-awning

انواع سايبان تبليغاتي

۴ بازديد

نصب انواع سايبان تبليغاتي  انتخاب خوبي براي شماست. در سراسر جهان نمايشگاه هاي تجاري برگزار مي­ شود. انواع سايبان تبليغاتي به افزايش بازديد به تجارت شما كمك مي ­كند. به دليل طرح­ ها و رنگ­ هاي جذاب ، رهگذران به سمت آن جلب مي­ شوند. شايد از خود بپرسيد كه چگونه مي ­توانيد تجارت خود را به نمايش بگذاريد؟

اين سايبان­ هاي تبليغاتي قابل حمل در بخش ­هاي تجاري براي تبليغات ، و نمايش ­هاي تبليغاتي بسيار مفيد هستند زيرا كنترل آن­ ها آسان ، ساخت و جمع كردن آن­ ها نيز ساده است ، در اندازه هاي مختلف وجود دارند و از شما و نمايشگاه هاي شما محافظت مي ­كند. با اين حال ، قبل از اينكه آن­ ها را سفارش دهيد، بايد انواع سايبان تبليغاتي و برخي از ويژگي هاي آن را  بدانيد.

در اينجا اول چند نوع سايبان قابل حمل وجود دارد كه به معرفي آن ها مي ­پردازيم.

انواع سايبان تبليغاتي قابل حمل

تصميم گيري در مورد اينكه آيا مي خواهيد سايبان كسب و كار خود را انتخاب كنيد يك تصميم مهم است. حتي مهمتر از آن تصميم گيري در مورد نوع سايبان است. سايبان تجاري راهي عالي براي جذب مشتري و افزودن شخصيت به فروشگاه شما است.

انتخاب نوع سايبان تجاري يك كسب و كار اغلب از راه هاي اصلي تجاري سازي و نحوه درك مشتري از آن است. قبل از تصميم گيري ، براي صاحبان مشاغل مهم است كه تمام گزينه هاي بالقوه را بررسي كنند.

1.سايبان چتر تبليغاتي

سايبان هاي مستقلي هستند كه مي ­توانند در هرجايي كه شما لازم بدانيد نصب شوند. و در صورت لزوم به راحتي جابجا شوند. اما معمولاً اين سايبان ها به اندازه سايبان هاي ديواري بزرگ نيستند.

براي مطالعه ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/types-advertising-canopies