سايبان برقي مغازه

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سايبان برقي مغازه

۵ بازديد

افراد به دلايل زيادي از سايبان برقي مغازه و سايبان ها براي خرده فروشي ها استفاده مي كنند. سايبان برقي مغازه با ايجاد فضاي مناسب براي مشتريان و ايجاد فضاي دلپذير و محافظت در برابر آفتاب و بارندگي و محافظت از ويترين ­ها و كنترل گرماي تابستان و تابش آفتاب براي استفاده در يك مغازه يا فروشگاه عالي هستند .

سايبان برقي مغازه يك راه حل عالي براي سطح ابتدايي حفاظت از آب و هوا در يك خيابان پرتردد و خيابان­هاي بزرگ كه در آن محافظت در برابر نور خورشيد ضروري است همچنين پناهگاهي در برابر بارندگي براي مشتريان است كه مي توانند از لذت تماشاي ويترين بهره­مند شوند.

مزاياي سايبان برقي مغازه

فناوري سايبان برقي در سال هاي اخير با جهش هايي روبرو شده است و هم اكنون استفاده از آن ساده است ، كنترل آن آسان و مقرون به صرفه است. اما ، اگر هنوز مطمئن نيستيد كه مي توانيد با يك سايبان برقي به جاي  سايبان دستي كار كنيد ، اين پنج مزيت بزرگ سايبان برقي مغازه را در نظر بگيريد.

  1. استفاده آسان

بسيار آسان تر از پيچيدن دسته لنگ است، كنترل برق باعث مي شود باز و بسته شدن سايبان شما بدون توجه به قدرت شما ساده باشد. فقط كافيست يك دكمه روي كنترل از راه دور را فشار دهيد تا سايبان به آرامي ، بي­سر و صدا  و بدون دردسر، باز يا بسته شود. علاوه بر اين ، براي كار با سايبان برقي حتي نيازي نيست كه از سر جاي خود بلند شويد. به راحتي استراحت كنيد و به سيستم موتوري اجازه دهيد تمام كارهاي سخت را انجام دهد.

  1. پارچه سايه بان را صاف نگه داريد

همچنين مي توانيد با دقت بيشتري نسبت به گذشته ، سايبان را باز كنيد. با استفاده از سنسورها اطمينان حاصل مي شود كه سايبان دقيقاً در كشش مناسب جمع مي شود ، سايبان هاي برقي هميشه محكم ، و بسيار مرتب و هستند و هيچ چروكي در چشم ندارند.

  1. جلوگيري از خسارت

اگر مي خواهيد سايه بان خود را براي مدت طولاني به بهترين شكل نگاه داريد ، سيستم هاي برقي و اتوماتيك ضروري هستند. باز و بسته شدن دقيق و كنترل شده سايبان هاي الكتريكي كمك مي كند تا از آسيب ديدن سايبان در اثر باز شدن اجباري با گذشت زمان جلوگيري شود.

سايبان برقي مغازه

سايبان برقي مغازه

  1. كنترل بهينه خورشيد و سايه

اگر مي خواهيد ميزان تابش آفتاب يا سايه بان خود را تنظيم كنيد ، با فشار يك دكمه مي توانيد ارتفاع سايبان برقي را به نقطه شيب دلخواه تغيير دهيد. خواه هوا خيلي گرم باشد و هم به سايه بيشتري احتياج داريد يا مي­خواهيد به فضاي بيرون مغازه بيشتري آفتاب داشته باشد ، چه در داخل و چه در خارج از مغازه ، هميشه با كوچكترين اشاره كنترل كامل را داشته باشيد.

  1. لوازم جانبي سايبان

لوازم جانبي سايبان برقي مغازه به صورت متنوعي در بازار وجود دارد كه مي تواند با خيالي آسوده به سايبان برقي اضافه شود و به شما امكان مي دهد از سايبان خود در هر آب و هوا و زمان و هر روزي بيشترين استفاده را ببريد. وجود مادون قرمز در فضاي باز باعث خنك شدن در يك عصر تابستان مي شوند و ميله هاي سبك سليقه­اي، فضاي رمانتيك و مجللي را به فضاي بيروني مغازه شما اضافه مي كنند.

علاوه بر اين ، مي توان حسگرهاي خورشيد و باد را نصب كرد تا اطمينان حاصل شود كه سايبان شما به طور خودكار جمع مي شود يا بسته به نسيم و دما باز مي شود.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كيليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-shop-canopy

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.