سايه بان تبليغاتي

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سايه بان تبليغاتي

۵ بازديد

اگر به دنبال يك راه حل ، براي نمايش منحصر به فرد برند شركت خود هستيد ، سايه بان تبليغاتي راهي عالي براي به نمايش گذاشتن نام تجاري مي باشد ، ويترين فروشگاه شما همان چيزي است كه مشتريان به خاطر مي­سپارند و سايه بان تبليغاتي مي تواند به افزايش مشتريان كمك كند. به مشتريان خود طرحي بدهيد تا شما را به خاطر بسپارند و بلافاصله فروشگاه شما را بشناسند. در ادامه به مزاياي استفاده از سايه بان تبليغاتي مي­پردازيم.

سايبان هاي تبليغاتي مزاياي بسياري دارند از جمله :

  • تبليغات يكپارچه موثر
  • كاهش هزينه هاي انرژي
  • محافظت در برابر آفتاب و هوا
  • يك نوع طراحي
  • ديد بهتر

مزاياي سايه بان تبليغاتي

هنگامي كه مشاغلي را اداره مي كنيد ، ممكن است اين اختيار را داشته باشيد كه بتوانيد ساختماني را كه در آن فعاليت مي كنيد ، به مالكيت بگيريد يا مجبور باشيد فضاي ديگري را براي پست هاي ديگر در نظر كنيد. در هر صورت، شما مي خواهيد راه هايي براي بهتر كردن تجارت خود پيدا كنيد و احتمالاً به دنبال راه هايي براي افزايش فضاي فيزيكي كسب و كار خود هستيد. سايه بان تبليغاتي مي تواند به هر فضاي كاري افزوده و سرمايه گذاري بسيار ارزشمندي باشد. در اينجا پنج مزيت داشتن يك سايبان تبليغاتي آورده شده است.

1.تبليغات بهبود يافته با سايه بان تبليغاتي

سايه بان تبليغات از ساختمان بيرون زده و مي تواند دو برابر فضاي تبليغاتي ايجاد كند. سايبان هاي منحصر به فرد با مارك تجاري روي آنها باعث ديده شدن كسب و كار شما و خاطره انگيز شدن آن براي كساني كه در آن جا هستند مي شود. بعلاوه ، اگر كسب و كار شما در منطقه تنها كاسبي است كه در آن سايه بان تجاري قرار دارد، مطمئناً توجه مردم را به خود جلب خواهد كرد.

2.افزايش فضاي قابل استفاده

افزايش فضاي قابل استفاده به ويژه اگر تجارت شما رستوران يا كافه باشد و حتي در دوره رعايت فاصله فيزيكي از اهميت بيشتري برخوردار است . با سايه بان تبليغات در فضاي خارجي محل كار خود مي توانيد فضاي نشيمن در فضاي باز ايجاد كنيد تا مشتريان بتوانند از آن لذت ببرند. اگر مشتريان شما بخواهند بيرون بمانند ، سايبان محافظتي در برابر آفتاب و باران را براي آنان ايجاد مي كند.

 

سايه بان تبليغاتي

سايه بان تبليغاتي

3.افزايش ديد با سايه بان تبليغات

مشاغلي كه در قسمت جلويي آن سايه بان تبليغات منحصر به فرد يا رنگارنگي وجود دارد هميشه در ذهن مردم باقي خواهد ماند. خواه نام كسب و كار شما را به خاطر بسپارند يا نه ، آن ها به ياد مي آورند كه شكل و طراحي آن چگونه بوده است. با دادن طرحي منحصر به فرد براي يادآوري به مشتريان ، آن ها مي توانند شما را به دوستان خود پيشنهاد دهند و تجارت بيشتري را در اين زمينه انجام دهند.

4.محافظت از ويترين در برابر عناصر

آيا در جلوي مغازه خود يك پنجره بزرگ داريد كه براي نمايش محصول شما مناسب است ، اما نگران خراب شدن آن توسط آفتاب هستيد؟ قرار دادن سايه بان بر روي ويترين محل كسب و كار شما مي تواند به محافظت در برابر اشعه هاي مضر خورشيد كمك كند ، بنابراين مي توانيد سايه بان تبليغات زيبايي را كه آرزو داشته ايد تنظيم كنيد.

بعلاوه ، هنگامي كه هوا در زمستان  سرد مي شود ، سايبان از ميزان برف و برف گرفتگي در مقابل كسب و كار شما مي كاهد. به نوبه خود ، مقدار برف و نمك پياده رو را كه هنگام ورود مشتري به فروشگاه شما كشيده مي­شود، به حداقل مي رساند. هرچه برف كمتري به فروشگاه شما وارد شود ، اطراف آن بهتر و تميزتر به نظر مي رسد.

5.در هزينه هاي كمكي صرفه جويي كنيد.

اگر هزينه آب و برق را براي فضايي كه براي تجارت خود استفاده مي كنيد زياد پرداخت كنيد ، استفاده از سايه بان تبليغات براي شما يك معامله بزرگ است، اگر مغازه شما در معرض آفتاب زيادي قرار دارد ، داشتن يك سايبان در جلوي آن مي تواند به كاهش گرماي وارد شده در طول روز كمك كند. گرماي كمتري كه وارد مي شود به معناي كمتر خنك شدن هواي داخل است. علاوه بر اين ، مي توانيد بر روي يك سايبان جمع شونده سرمايه گذاري كنيد تا بتوانيد از مزاياي آفتاب در زمستان بهره مند شويد و فروشگاه خود را به طور طبيعي گرم كنيد.

براي مطالعه ادامه مطالب در لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/promotional-awning

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.