سايبان برقي فول باكس

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سايبان برقي فول باكس

۵ بازديد

سايبان برقي فول باكس كه به آن سايبان هاي كاست يا كاست كامل هم گفته مي شود مي توانند روي ديوار ، سقف يا تيرچه نصب شوند. هنگامي كه سايبان جمع مي شود ، جعبه آلومينيوم ظريف و مقاوم در برابر خوردگي به طور موثري از پوشش و اجزاي مكانيكي در برابر تأثيرات محيطي و همچنين باران ، برف ، طوفان و خاك محافظت مي كند كه تأثير مثبتي بر روي عمر مفيد سايبان دارد سايبان برقي فول باكس ، سايبان هاي باريك جعبه اي با طراحي زيبا هستند.

آن ها به ويژه براي سايه زدن در مناطق كوچكتر و متوسط مانند بالكن و تراس ​​مناسب هستند. طراحي دلپذير جعبه مكعب يا مربع به سايبان اجازه مي دهد تا با معماري اطراف هماهنگ باشد.

ساختار سايبان برقي فول باكس

ساختار زيبا و جذاب و همچنين متنوع بودن طراحي ، سايبان برقي فول باكس را به عنوان ويژگي هاي طراحي اضافي ، در بين معماران و مشتريان محبوب مي كند. بسته به مدل ، سايبان با يك موتور الكتريكي اختياري مي تواند كار كند. چندين نوع كنترل از راه دور و كنترل با سنسورهاي خورشيد و باد براي اتوماسيون در دسترس هستند.

پروفيل هاي انتهايي يك مهر و موم محكم ايجاد مي كند و از پارچه و بازوهاي متصل شده در برابر باران و خاك محافظت مي كند. بنابراين ، مي­توانيد براي يك عمر طولاني از آن استفاده كنيد. دو براكت اجازه مي دهد تا تجهيزات به سرعت و به راحتي بر روي ديوار يا سقف قرار گيرند.

همه مدل ها را مي توان با استفاده از ميل لنگ دستي يا يك درايو برقي استفاده كرد. اين سايبان را مي توان با توجه به نياز شما انتخاب كرد ، بنابراين همچون سايبان هاي ديگر از فضاي خصوصي شما محافظت مي كند. در كنار پارچه اكريليك ضد آب ، از پارچه اي با سوراخ سبك نيز مي توان براي گردش هواي  بيشتر استفاده كرد.

انواع سايبان برقي فول باكس

مربع با طراحي دور

سايبان برقي فول باكس در انتخاب طرح هاي مربع يا گرد موجود است. خطوط واضح طراحي به طور هماهنگ با معماري اطراف سازگار است و همچنين به عنوان يك ويژگي طراحي اضافي چشمگير است.

كاست مكعبي

پارچه و مكانيزم هاي بسته بندي شده به طرح مكعبي است. اين نوع سايبان خطوطي داراي كانتورهاي ساده و مينيماليستي است و به سايبان اجازه مي دهد تا به زيبايي با معماري تركيب شود. به عنوان يك ويژگي خاص ، نور LED در جعبه ادغام شده ، كه منطقه سايه دار را حتي در ساعات شب نيز به يك تجربه دلپذير تبديل مي كند.

اين نوع از سايبان برقي فول باكس به طور موثري از پارچه و بازوهاي اتصالي ، در برابر عناصر و كثيفي محافظت مي كند تا از عمر طولاني اطمينان حاصل كند. موقعيت هاي متغير براكت امكان نصب انعطاف پذير ، ساده و با صرفه جويي در وقت را بر روي ديوار ، زير سقف يا تيرها فراهم مي كند. همچنين اين نوع را مي توان توسط ميل لنگ يا موتور الكتريكي استفاده كرد.

سايبان برقي فول باكس

تفاوت بين كاست كامل ، نيم كاست و سايبان هاي باز چيست؟

زماني كه به دنبال يافتن سايه بان مناسب براي باغ يا پاسيوي خود هستيد، اولين چيزي كه بايد بدانيد اين است كه چه تفاوتي بين سايبان برقي فول باكس يا كامل كاست ، نيم كاست و سايبان هاي باز وجود دارد. سايبان ها براي استفاده در سال هاي طولاني طراحي شده اند بنابراين شما بايد مطمئن شويد كه تصميم درستي در نوع انتخاب خود گرفته ايد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-box-full-canopy

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.