سايبان ماشين

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سايبان ماشين

۵ بازديد

فوايد سايبان ماشين

سايبان ماشين نه تنها هنگام نگهداري ماشين در محل زندگي به شما ، يا حتي كارمندان در محل كار آرامش خاطر مي­بخشند، بلكه بسيار شيك به نظر مي رسند ، سايبان ماشين از افراد در برابر شرايط بد آب و هوايي محافظت نمي­كند و از يخ زدگي شيشه جلوگيري نمي­كند ، اما در واقع به عنوان يك سپر در برابر اشعه هاي مضر خورشيد عمل مي­كند. در اصل پارچه سايبان اتومبيل ها با ژل پوشانده شده است كه باعث كاهش قرار گرفتن در معرض نور ماورا بنفش مي­ شود و از آسيب رسيدن نور خورشيد به رنگ خودرو جلوگيري مي­ كند.

نگهداري و تعمير سايبان ماشين

نگهداري سايبان ماشين مهم است و بايد در فواصل منظم سايبان چك شود. اگر در حين بررسي سايبان خرابي كشف شود ، بايد فوراً آن را برطرف كنيد. به عنوان مثال ، يك سوراخ در پوشش با استفاده از يك چسب و پيچ مخصوص PVC قابل ترميم است. با مجموعه تعميرات ، مي توانيد سريع سوراخ هاي پاره شده را جايگزين كنيد، تا برزنت بتواند دوباره به صورت مطلوب بر روي قاب فلزي محكم شود.

سايبان ماشين در حياط خانه

سايبان ماشين قابل حمل و چند منظوره در حياط خانه ، براي انواع وسايل نقليه در دسترس هستند، مانند موتور سيكلت ، اتومبيل ، كاميون ، قايق و غيره. از بين محصولات مختلف مي توانيد انتخاب كنيد. از گاراژهاي قابل حمل را شروع گرفته ، تا پناهگاه هاي جمع و جور و بادوام براي موتور يا سوله هاي نگهداري وسايل نقليه سنگين همه انواع سايبان ها وجود دارد و با نصبي آسان از آسيب رسيدن به اتومبيل و وسيله نقليه شما جلوگيري مي كند.

ابعاد سايبان ماشين

سايبان ماشين قابل حمل وجود دارد ، ممكن است بگوييد وسيله نقليه موقت ، پناهگاه ماشين يا ذخيره سازي هم وجو دارد ، اما در پايان به شما بستگي كه از كدام يك از آن ها استفاده مي كنيد. از اين پناهگاه ها بيشتر به عنوان جايگزين ارزان قيمت براي سايبان وسايل نقليه استفاده مي شود.

طيف وسيعي از سايبان ماشين ، از جمله سوله هاي كوچك از1.6×2.4 متر ، تا اتومبيل هاي با عرض 3.3-4 متر ، تا سايبان هاي بزرگ نگهداري ماشين 8×36 m وجود دارد كه مي توانيد انتخاب كنيد. علاوه بر ارتفاع استاندارد ديوار 2 متر ، سايبان هاي نگهداري با ارتفاع ديوار تا 4 متر نيز موجود است. اين بدان معني است كه شما هميشه گاراژ مناسبي براي موتور، ماشين ، وانت ، كاميون يا قايق خود پيدا خواهيد كرد.

سايبان ماشين دائمي

سايبان ماشين دائمي

ساخت سايبان ماشين

سايبان ماشين قابل حمل با كيفيت بالا براي استفاده در طول سال طراحي شده اند ، 100٪ ضد آب هستند و در برابر خوردگي مقاوم هستند. آن ها محافظت از اشعه ماورا بنفش قوي و پايداري فوق العاده را فراهم مي كنند، برخي از سايبان ماشين با كمي باد داراي مجوز مهندسي وجود دارند.

استفاده از سايبان سنگين به عنوان گاراژ به ويژه در صورت نياز به سايباني قابل حمل براي نگهداري در ماشين فضاي باز داريد يا اگر فقط گاهي به پناهگاه احتياج داريد، بسيار مفيد است. گاراژها مي توانند در مدت زمان كوتاهي راه اندازي و برچيده شوند و به راحتي نگهداري شوند ، زيرا در صورت عدم استفاده به فضاي كمي نياز داريد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/car-canopy

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.