سايبان برقي حياط

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سايبان برقي حياط

۵ بازديد

سايبان برقي حياط مشكل باز و بسته كردن سايبان را برطرف مي­ كنند، و باز و بسته شدن آن­ها را به صورت كنترل از راه دور انجام مي شود. كار با سايبان برقي حياط  بسيار راحت و آسان است ، در واقع شما مي توانيد با يك كليك سايبان را كامل باز كنيد و بعد از يك روز كاري آن را سپس دوباره تنها با يك كليك جمع كنيد و اين قابليت باهث راحتي كار با سايبان ها مي شود.

سايبان برقي حياط چطوركار مي­ كنند؟

يك موتور  برقي در داخل لوله پارچه سايه بان نصب شده است ، كه كاملاً پنهان شده است و به فضاي اضافي نياز ندارد و به سايبان سايزي اضافه نمي ­شود. كاركرد و صداي اين موتور به طور كامل در سكوت و با كمترين صدا انجام مي گيرد  بازشدن سايبان هاي حياط فقط سي يا چهل ثانيه طول مي ­كشد و در صورت تمايل مي­توان سايبان را تا حدي از باز شدن متوقف كرد (نيمه باز).

درايوهاي الكتريكي در اندازه هاي مختلف ساخته شده اند ، اندازه مناسب و گشتاور لازم براي سايبان­ هاي بزرگ يا سايبان­ هاي كوچك­تر از حياط در نظر گرفته شده است .  و براي باز و بسته شدن فقط به يك كنترل يا يك سويچ كه در ديوار نصب مي شود و از راه دور يا حتي از طريق گوشي نيز انجام مي گيرد.

آيا سايبان برقي حياط قابل اعتماد هستند؟

در سايبان برقي حياط از موتورهاي بكر و سامفي استفاده مي­شود . مستقر در كلاوس فرانسه ، موتور سامفي الكتريكي لوله اي را اختراع كرد و تا امروز نيز همچنان رهبر بازار است. ريشه آنها به سال 1750 برمي­گردد ، كه همزمان بوده با زماني كه صنعتگران در دره آرو قطعات دقيق را براي ساعت سازهاي همسايه سوئيسي در ژنو ساختند.

در سال 1969، هنگامي كه يك سازنده محلي مي­خواست سايبان خود را برقي تأمين كند ، بنيانگذاران سامفي در پاسخ به  اين طراحي اولين درايو الكتريكي دقيق خود (LS) ،  را پيشنهاد داد و بعد از استفاده در اولين مدل از سايبان برقي  و موفقيتي كه به دست آورد  اين موتورها در سراسر جهان گسترده شد.  بنابراين با توجه به گذشته مطلوبي كه دارند كاملا قابل اعتماد هستند.

مزيت سايبان برقي حياط

ما مي­ دانيم كه سايبان برقي حياط، با استفاده از برقي كم باز مي­ شوند. كمتر در معرض سايش غير ضروري ، فشار يا تغيير آسيب هاي ناخواسته هوا قرار مي­ گيرد. فشار دادن يك دكمه به راحتي و ساده تر از تلاش براي استفاده از دسته هاي لنگ بلند است ، بنابراين همانطور كه واحدهاي الكتريكي راحت تر باز مي ­شوند ، بسته شدن آن­ها هر بار به همان اندازه آسان است.

سايبان برقي حياط مي ­توانند سنسورهاي هوا را همراه خود داشته باشند.  همچنين دستگاه ­هاي الكتريكي كه مي ­توانند به طور خودكار سايبان را در برابر باد شديد ببندند ، يا بعضي از سايبان ها  داراي دستگاه ها و سنسورهاي داخلي هستند كه به طور خودكار دربرابر آفتاب شديد سايبان سايه را پهن و اجرا مي كند. حسگرهاي باد و ساير سنسورها دليلي براي دوام بيشتر سيستم هاي الكتريكي است. اين سايبان برقي حياط يك منطقه بادبان قابل توجه را تشكيل مي ­دهند.

سايبان برقي حياط

انواع سايبان برقي حياط

سايبان برقي مدرن

سايبان برقي حياط مدرن يك  طراحي جمع و جور را با دوام بالا را باهم تركيب مي­ كند. همچنين بازوهاي تاشو قوي آن مي­ توانند در برابر وزش باد مقاومت كنند ، بازوهايي كه كاملاً با زاويه چشمگير 70 درجه قابل تنظيم هستند.

نماي شيشه اي باريك ، به ارتفاع فقط 14 سانتي متر جلوه اي حاص به آن مي دهد، اين سايبان با كيفيت بر روي ديوار بسيار كم حجم به نظر مي ­رسد و همچنين براي نصب براكت هاي ويژه يا براكت هاي يك طبقه­ اي ،­ عالي است. اين نوع داراي اتصالات بازويي ، براي مقاومت با دوام بيشتر ، به علاوه كشش بازوي زنجيره اي و تمام فلز است .

سايبان برقي Eclipse

سايبان برقي حياط Eclipse با كيفيت  عالي ساخته شده تا بتوانند اندازه سايبان را به بيش از 4 متر برساند، اما سايز و قطر پوشش آن فقط 13 سانتي متر است. اين سايبان مي­تواند سايه قابل توجهي را از يك طراحي سبك و جمع و جور ارائه دهد.

اين سايبان حياط با كيفيت بسيار و مقاوم در برابر باد است ، و داراي اتصالات متعددي جهت نصب در  ديواره حياط است. به علاوه بازوهاي آن بسيار مطمئن هستند.

سايبان برقي اليز

سايبان برقي حياط زيبا اليز در بين مشترياني كه به دنبال يك سايه وسيع هستند عالي است. اين ابزار مهندسي باكيفيت دسترسي عالي  از سايه را به اندازه 3.5 متر به سمت بيرون را فراهم مي­كند. در حالي كه از مكانيزم بازوي ايمني كه در برابر باد  مقوم هست نيز استفاده مي كند، و در شرايط آب و هوايي بد نيز بسيار مقاوم است. اليز با كيفيتي عالي ساخته شده است كه دوام بالاي دارد و از لحاظ زيبايي متناسب با هر نما است.

سايبان برقي Ultima

سايبان برقي حياط ماركيزا اولتيما با بسياري از جنبه هاي مهم مانند كيفيت و ساخت بالا ، اندازه سايه زياد و طول عمر بالا را ارائه مي دهد. جعبه كاست محفظه محكم آن متناسب با هر ديواره حياط است ، يك سايبان محكم مقاوم در برابر آب و هوا در تمام شرايط سال است. هنگام بسته شدن ، سيم پيچ پارچه اي آن از هر دو بازو و مكانيزم در داخل يك محفظه داخلي جدا قرار دارد. به علاوه اين سايبان با ساخت با كيفيت بالا و ماندگاري خوبي كه دارد ، قابل اعتماد است و به هر حياط زيبايي ويژه اي مي­دهد.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-yard-canopy

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.