سايبان برقي

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سايبان برقي

۳ بازديد

 

سايبان برقي جمع شونده به گونه اي طراحي شده اند كه سايه و كنترل دما را فراهم مي­كنند در حالي كه علاوه بر اين به شيكي خانه شما نيز كمك مي­كنند. مي­توانيد سايبان برقي با كيفيت و ضد آب شما را از باران يا نور خورشيد محافظت مي­كند.

مهم نيست كه براي استفاده از سايبان خود چه چيزي را دنبال مي ­كنيد، خواه در يك روز گرم در سايه استراحت كنيد يا  در يك هواي باراني باشيد ، سايبان براي خشك نگه داشتن شما و جلوگيري از آفتاب زدگي طراحي شده است. در اين مقاله ما شما را با نحوه عملكرد و مزايا سايبان هاي برقي آشنا خواهيم كرد.

سايبان برقي

سايبان برقي چگونه كار مي­كند ؟

سايبان برقي توسط يك موتور داخلي كار مي­كنند كه توسط خود سايبان پنهان شده و توسط بازوهاي مكانيكي كار چترها را حركت مي دهد. سايبان برقي و دستي هر دو  جهت ايجاد سايه طراحي شده اند و لي بي شك از نظر راحتي نصب و كيفيت سايه تفاوت هايي را با هم دارند. هر دو سبك را مي­توانيد تقريباً در هر جايي نصب كنيد ولي هزينه هر كدام مي­ تواند بسيار متفاوت باشد.

در واقع بين نحوه عملكرد و حتي قيمت سايبان هاي برقي و ساده تفاوت هاي زيادي وجود دارد . بنابراين اگر مايل هستيد در اين مورد بيشتر آگاهي داشته باشيد ادامه مقاله را حتما بخوانيد و تا انتها آن را دنبال كنيد.

تفاوت بين سايبان هاي برقي و دستي

تفاوت آشكار اين دو سايبان در اين واقعيت است كه يكي بايد با دست بالا و پايين شود و ديگري از موتور استفاده مي كند. براي بالا و پايين آوردن سايبان ، هر دو نوع از سيستم وينچ و قرقره استفاده مي­كنند. پارچه هاي مشابه حتي بدون در نظر گرفتن نوع سايبان شما استفاده مي­شود. اين پارچه ها يا يك پارچه داكت قوي يا وينيل خواهند بود.

قاب هاي سايبان هاي دستي و برقي نيز از وينيل ، پلاستيك يا فلز تشكيل شده يا بسيار سفت و سخت هستند. تنها تفاوت واقعي بين دو نوع سايبان در نحوه پايين و بالا آمدن آنهاست. سايبان دستي از ميل لنگي استفاده مي­كنيد كه آن را روي پيچ و مهره قرار مي­دهيد. هنگامي كه ميل  لنگ در محل قرار گرفت ، مي­توانيد از آن براي بالا و پايين بردن قطعات متحرك استفاده كنيد اما در مدل برقي از دكمه ، كليد يا كنترل از راه دور براي پايين آوردن و بالا بردن سايبان استفاده مي­كند.

قيمت سايبان برقي

هزينه سايبان برقي مي­تواند به عوامل مختلفي بستگي داشته باشد. قيمت سايبان­ هاي برقي بيشتر از سايبان دستي است. البته اين مي­تواند تغيير كند ، با توجه به اندازه و سبك سايه بان كه مي­خواهيد خريداري كنيد. سايبان هاي سايبان دستي كه دو برابر سايبان هاي برقي هستند ، باز نيز از نظر قيمتي، هزينه بسيار كمتري را در بر مي گيرند. انتخاب پارچه همچنين هزينه سايبان را تغيير مي­دهد.

شما مي­توانيد پارچه داكت يا وينيل را براي پوشاندن قاب ها انتخاب كنيد. با هزينه اضافي مي ­توانيد يك پارچه حفاظت از هوا را نيز به آن اضافه كنيد. تميز كردن سايبان هاي وينيل به راحتي انجام مي­شود. اما پارچه هاي كه  مواد سخت تر از روي آنها پاك مي شود نسبت به نوع وينيل ارزان تر هستند. پارچه داكت ، اگرچه بسيار سفت و محكم است ، اما راحتتر از وينيل پاره مي­شود. همچنين مي ­تواند لك شود و سريعتر فرسوده شود.

براي ديدن ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد.

https://www.sayehbaniranian.com/blog/electric-canopy-2

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.