انواع سايبان برقي

سايبان ايرانيان تخصصي ترين شركت توليد سايبان در ايران

شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

انواع سايبان برقي

۳ بازديد

سايبان جمع شونده دو نوع دارد: سايبان برقي و سايبان دستي. سايبان هاي جمع شونده دستي به شخص نياز دارد تا لنگ يا دستگيره را بچرخاند تا سايبان را باز و بسته كند. سايبان برقي به طور خودكار با كمك موتور الكتريكي باز مي شوند و  غلت مي چرخد و صاحب خانه براي كاركرد موتور فقط بايد دكمه اي را روي صفحه كنترل يا كنترل از راه دور فشار دهد.

سايبان برقي

افرادي كه به اتوماسيون خانگي متمايل هستند ممكن است ترجيح دهند يك سايبان برقي از انواع سايبان برقي را داشته باشند . براي باز و بسته شدن اين سايبان ها زمان و تلاش كمتري لازم است كه باعث جذابيت آن ها براي تمامي افراد مي شود. مطالعات نشان مي دهد كه براي ايجاد سايه در فضاي بيروني چهار برابر بيشتر از سايبان هاي ديگر از  سايبان برقي استفاده مي كنند ، مسلماً به دليل سهولت عملكرد انواع سابيان برقي  است .

طراحي انواع سايبان برقي

ساختار اصلي انواع سايبان برقي نيز متفاوت از سايبان جمع شونده دستي است. نسخه هاي موتوري به جاي اعضاي پشتيباني كننده عمودي ، بازوهاي تلسكوپي دارند كه با باز يا بسته شدن سايبان كشيده و جمع مي شوند.

اين طراحي نماي تميزتر و خطي تري از سايبان را فراهم مي كند ، كه براي مدرن تر بودن با دكوراسيون منزل تركيب مي شود. انواع سايبان برقي همچنين مي توانند به سنسورهايي براي باد مجهز شوند كه در صورت وقوع طوفان ، سايبان سريع به طور خودكار بسته مي شود يا وقتي داراي سنسورهاي آفتاب هستند كه در يك روز آفتابي و روشن ، سايبان باز مي شود تا منطقه اي از خانه شما را خنك نگه دارد.

انواع سايبان برقي

سايبان هاي برقي داراي سه نوع مختلف است كه شامل : كاست كامل ، نيمه كاست يا يك سايبان باز و بدون كاست هستند. در اينجا ما تفاوت بين سه نوع محفظه  از انواع سايبان برقي را توضيح مي دهيم تا به شما در تصميم گيري كمك كنيم.

 

انواع سايبان برقي

 

 

  1. سايبان برقي كامل كاست از انواع سايبان برقي

سايبان هاي كامل كاست از انواع سايبان برقي پارچه سايبان ، بازوها و مكانيزم غلتكي را كاملاً در بر مي گيرد تا از آن ها در برابر آب و هوا محافظت كند. هنگامي كه سايبان جمع مي شود يا بسته مي شود ، پارچه كاملا داخل كاست مي غلتد و بازوها به سمت داخل تا مي شوند. كه به شما اطمينان مي دهد پارچه و قطعات متحرك ديده نمي شوند يا سايبان در معرض باد يا باران قرار نمي گيرند.

علاوه بر محافظت از سايبان ، اين يك گزينه هوشمند و مرتب نيز هست. يك كاست مدرن داراي غلتك هاي تغذيه بالشتكي است كه باعث كاهش سايش و محافظت از پارچه سايبان در برابر عناصر مي شود. صفحات انتهاي سر با ظاهر فولاد ضد زنگ به پايان رسيده و براي جلوه اي پيچيده ، انتهاي سايبان را مي پوشانند.

  1. سايبان برقي نيم كاست از انواع سايبان برقي

سايبان هاي داراي پيكربندي نيمه كاست يكي از انواع سايبان برقي است كه ، پوشش جزئي براي پارچه سايبان ، بازوها و مكانيسم ها را فراهم مي كند. با اين حال ، آن ها مانند سايبان كامل كاست از سايبان محافظت نمي كنند.

سايبان هاي نيم كاست گران ترند اما مي توانند گزينه اي مناسب براي باغ ها يا پاسيو هاي داراي پناه بيشتر باشند. اگرچه اين مدل فقط يك سايبان نيم كاست است ، اما نماي جلوي آن بازوها را محصور مي كند تا جلوه اي كاملي از كاست را فراهم كند و به سمت پايين متمايل مي شود تا پارچه سايبان را از بالا محافظت كند.

  1. سايبان برقي باز از انواع سايبان برقي

سايبان هاي برقي باز محافظت بسيار محدودي از پارچه سايبان و مكانيزم موتور را ايجاد مي كنند. اين گزينه اي براي بودجه كم است و تنها در صورتي مناسب است كه از قبل محافظت از آن صورت گيرد. به عنوان مثال ، يك بالكن براي محافظت از سايبان در برابر عناصر بيروني. عموما اين سايبان ها را در كمتر فروشگاهي مي بينيد زيرا تقاضاي بسياري براي آن ها نيست.

براي ددين ادامه مطالب روي لينك زير كليك كنيد:

https://www.sayehbaniranian.com/blog/types-of-electric-awnings

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.